Gå til innhold

Erfaring tannlegesjekk i Polen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drar med jobben til Gdansk i mai, og vurderer sterkt å ta en tannlegesjekk der. Jeg mistenker at jeg har 2-4 hull, men har utsatt å dra til tannlegen i Norge pga. økonomi så jeg vet ikke om jeg har fler, færre eller noen i hele tatt.

Jeg har lest litt på diverse sider, men alle forklarer bare fremgangen/tidsbruken om man skal ha kroner og nye tenner etc. 

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med ren undersøkelse og borring av hull (ingen rotfylling etc.), og om man kan få dette på en og samme dag selv om man først finner hullene på undersøkelsen der nede? Vi er der bare tors-søn..

Anonymkode: e3ca5...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar med jobben til Gdansk i mai, og vurderer sterkt å ta en tannlegesjekk der. Jeg mistenker at jeg har 2-4 hull, men har utsatt å dra til tannlegen i Norge pga. økonomi så jeg vet ikke om jeg har fler, færre eller noen i hele tatt.

Jeg har lest litt på diverse sider, men alle forklarer bare fremgangen/tidsbruken om man skal ha kroner og nye tenner etc. 

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med ren undersøkelse og borring av hull (ingen rotfylling etc.), og om man kan få dette på en og samme dag selv om man først finner hullene på undersøkelsen der nede? Vi er der bare tors-søn..

Anonymkode: e3ca5...322

Hvis du er der med jobben, har du da tid til å bruke flere timer på tannlegebesøk? Om det skulle vise seg å være flere hull og du skulle trenge bedøvelse så vil jo det henge i en stund også. Er du ikke på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du er der med jobben, har du da tid til å bruke flere timer på tannlegebesøk? Om det skulle vise seg å være flere hull og du skulle trenge bedøvelse så vil jo det henge i en stund også. Er du ikke på jobb?

Vi har faglig innhold 2-3 timer torsdag og fredag, ellers står vi fritt til å gjøre hva vil.

Anonymkode: e3ca5...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
På 25.2.2019 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Jeg drar med jobben til Gdansk i mai, og vurderer sterkt å ta en tannlegesjekk der. Jeg mistenker at jeg har 2-4 hull, men har utsatt å dra til tannlegen i Norge pga. økonomi så jeg vet ikke om jeg har fler, færre eller noen i hele tatt.

Jeg har lest litt på diverse sider, men alle forklarer bare fremgangen/tidsbruken om man skal ha kroner og nye tenner etc. 

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med ren undersøkelse og borring av hull (ingen rotfylling etc.), og om man kan få dette på en og samme dag selv om man først finner hullene på undersøkelsen der nede? Vi er der bare tors-søn..

Anonymkode: e3ca5...322

Forstår deg godt . Jeg har ganske mange hull, og jeg burde gjort noe med det. Men jeg drøyer lengst mulig. Jeg har heller ikke økonomi til utgiftene og vil ikke ta opp mer forbrukslån. Forsøker å se etter løsninger. Er dumt at tannlegetjenesten i Norge ikke er like mye dekket av staten som legevirksomheten er. 

Anonymkode: 15c4f...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...