AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 Skrevet 26. februar 2019 Jeg bruker bl.a.Lamictal. Nå har jeg høy feber og det verker i hele kroppen. Kan feber og sykdom virke inn på medisiner som dette? Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
Betti 11 Skrevet 26. februar 2019 Skrevet 26. februar 2019 Jeg tror alle sover nå men jeg leste ingenting om feber. Kanskje du spør i morgen. Jeg ønsker deg godt bedring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 Skrevet 26. februar 2019 52 minutter siden, Betti 11 skrev: Jeg tror alle sover nå men jeg leste ingenting om feber. Kanskje du spør i morgen. Jeg ønsker deg godt bedring. Takk, takk. Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Er det ingen som vet noe om dette? Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
kupton Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker bl.a.Lamictal. Nå har jeg høy feber og det verker i hele kroppen. Kan feber og sykdom virke inn på medisiner som dette? Anonymkode: ad5ff...b77 Det går bra. Bare fortsett å ta dem som vanlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, kupton skrev: Det går bra. Bare fortsett å ta dem som vanlig. Ok, takk. Jeg mister også mye væske pga sterk svetting og en lege sa til meg en gang at konsentrasjonen av medisinene kan bli doblet ved dårlig væsketilførsel. Er det noe jeg bør ta hensyn til siden jeg ikke klarer å få i meg nok væske akkurat nå? Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
kupton Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 For de aller fleste medisiner er dette uten betydning. Men ved bruk av litium er dette ekstremt viktig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 53 minutter siden, kupton skrev: For de aller fleste medisiner er dette uten betydning. Men ved bruk av litium er dette ekstremt viktig. Da var det nok det legen mente. Takk igjen! Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
kupton Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 Jeg må korrigere meg litt. Ved vanlige, korte og forbigående febertilstander er dette uten betydning med de fleste medikament. Dersom påvirkningen på væskebalansen er vesentlig og varer over flere uker, bør en være obs på endringer i serumkonsentrasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 Skrevet 27. februar 2019 10 timer siden, kupton skrev: Jeg må korrigere meg litt. Ved vanlige, korte og forbigående febertilstander er dette uten betydning med de fleste medikament. Dersom påvirkningen på væskebalansen er vesentlig og varer over flere uker, bør en være obs på endringer i serumkonsentrasjon. Det er godt å vite! Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Få uanset i deg godt med væske. Gjerne noe som gir litt næring om matlysten er på bånn. Supper er bra, gjerne laget på kylling/hønsebuljong. Rema 1000 selger thai-suppe på poser. Den får garantert røsket lit opp i systemet. Men disse alternativene vil du jo kanskje trenge litt hjelp for å skaffe. Om noen du kjenner kan hjelpe deg, er jo det greit. Ellers kan du bestille fra Kolonial.no, som leverer rett på døra :). Og ellers - få i deg rikelig med væske. Jeg liker te med peppermynte og ingefær når jeg er syk. Uansett, god bedring 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 Skrevet 1. mars 2019 9 timer siden, FjellOgDalar skrev: Få uanset i deg godt med væske. Gjerne noe som gir litt næring om matlysten er på bånn. Supper er bra, gjerne laget på kylling/hønsebuljong. Rema 1000 selger thai-suppe på poser. Den får garantert røsket lit opp i systemet. Men disse alternativene vil du jo kanskje trenge litt hjelp for å skaffe. Om noen du kjenner kan hjelpe deg, er jo det greit. Ellers kan du bestille fra Kolonial.no, som leverer rett på døra :). Og ellers - få i deg rikelig med væske. Jeg liker te med peppermynte og ingefær når jeg er syk. Uansett, god bedring Takk for mange gode tips Anonymkode: ad5ff...b77 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.