Gå til innhold

Sobril lang virkningstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det normalt at sobril tar 1 til 1.5 timer før man begynner å føle at angster demper? Jeg har hørt at valium har rasker virkning tid? men er det noen ulemper med valium over sobril? Jeg føler jeg trenger noe som virker raskere når jeg først trenger den. Jeg tar den bare i nød så bruker di sjelden. Men føler meg ikke heilt trygg når den bruker såpass lang tid, og hvis jeg virkelig trenger dem er den timen utrolig lang.

Endret av mariusg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, mariusg skrev:

Er det normalt at sobril tar 1 til 1.5 timer før man begynner å føle at angster demper?

ja.

8 minutter siden, mariusg skrev:

Jeg har hørt at valium har rasker virkning tid?

Kommer også an på om du tar den på full eller tom mage.

Anonymkode: ce47d...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes alt av benzo tar ca. en time før de virker, eneste som virker raskere på meg er Imovane (er jo ikke ren benzo). Tar ikke denne mot angst, men de ganger jeg har angstanfall før jeg legger meg så tar det ca. 30min før de roer meg ned.

Anonymkode: 7f1a4...61c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...