AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 Sitter nå å kjører hodet, sover ikke, prøver å havne i en psykose, ligger hele dagen, virker som de mørke kreftene har grep på meg, eller så er det seroquel som gjør meg død på innsiden. Noia for folk, svetter mye, er innlagt for øyeblikket. Anonymkode: 2791e...f20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter nå å kjører hodet, sover ikke, prøver å havne i en psykose, ligger hele dagen, virker som de mørke kreftene har grep på meg, eller så er det seroquel som gjør meg død på innsiden. Noia for folk, svetter mye, er innlagt for øyeblikket. Anonymkode: 2791e...f20 Skjønner, men jeg er redd for psykose og de mørke kreftene. Kjenner de rundt meg og inni meg. Bra du er innlagt. Kanskje man kan bli sånn av seroquel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 Jeg får aldri nokk av mørket, uansett hvor mye helvette jeg har opplevd, tenker mye på døden. Hele tiden, første tanken når jeg våkner. Hvordan kom du deg bort fra dette? Anonymkode: 2791e...f20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får aldri nokk av mørket, uansett hvor mye helvette jeg har opplevd, tenker mye på døden. Hele tiden, første tanken når jeg våkner. Hvordan kom du deg bort fra dette? Anonymkode: 2791e...f20 Jeg har kommet meg litt etter jeg begynte på medisiner igjen, men mørket ligger og lurer der rundt meg og i meg. Skulle tro medisinen virket nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får aldri nokk av mørket, uansett hvor mye helvette jeg har opplevd, tenker mye på døden. Hele tiden, første tanken når jeg våkner. Hvordan kom du deg bort fra dette? Anonymkode: 2791e...f20 Ja hvorfor vil du ikke bli bedre? Vil du ha mørket? Jeg og tenker mye på døden for tiden, tror jeg er døden nær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja hvorfor vil du ikke bli bedre? Vil du ha mørket? Jeg og tenker mye på døden for tiden, tror jeg er døden nær. Godt spm, jeg aner ikke. Døden er fasinerende, bra du har kommet deg litt bort fra mørket da, medisiner hindrer vel mye av tankekjøret men er ikke bombe sikker Anonymkode: 2791e...f20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt spm, jeg aner ikke. Døden er fasinerende, bra du har kommet deg litt bort fra mørket da, medisiner hindrer vel mye av tankekjøret men er ikke bombe sikker Anonymkode: 2791e...f20 Jeg syns medisiner hjelper litt men ikke nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Jeg syns medisiner hjelper litt men ikke nok. Hvilken type går du på? Jeg skal av seroquel nå, lurer på hvordan hodet blir. Oioioi. Anonymkode: 2791e...f20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type går du på? Jeg skal av seroquel nå, lurer på hvordan hodet blir. Oioioi. Anonymkode: 2791e...f20 Tar latuda og seroquel og truxal på kvelden. Skal du være helt uten medisiner nå da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 Latuda ja, hørt mye om den. Ja! De vet ikke om jeg er bipolar eller har en schizoaffektiv lidelse, men siden jeg har psykoser og tunge deppresjoner startet de å gi meg medisin i frykt om att jeg skulle bli verre. Men det var plaster på såret gitt, Anonymkode: 2791e...f20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Latuda ja, hørt mye om den. Ja! De vet ikke om jeg er bipolar eller har en schizoaffektiv lidelse, men siden jeg har psykoser og tunge deppresjoner startet de å gi meg medisin i frykt om att jeg skulle bli verre. Men det var plaster på såret gitt, Anonymkode: 2791e...f20 Ok. Ja medisiner er jo plaster på såret, det fikser ingenting. Ønsker deg alt godt videre ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 Lige så ❤️ hihihih Anonymkode: 2791e...f20 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.