Gå til innhold

Hvorfor vil jeg ikke bli frisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter nå å kjører hodet, sover ikke, prøver å havne i en psykose, ligger hele dagen, virker som de mørke kreftene har grep på meg, eller så er det seroquel som gjør meg død på innsiden. Noia for folk, svetter mye, er innlagt for øyeblikket. 

Anonymkode: 2791e...f20

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter nå å kjører hodet, sover ikke, prøver å havne i en psykose, ligger hele dagen, virker som de mørke kreftene har grep på meg, eller så er det seroquel som gjør meg død på innsiden. Noia for folk, svetter mye, er innlagt for øyeblikket. 

Skjønner, men jeg er redd for psykose og de mørke kreftene. Kjenner de rundt meg og inni meg. Bra du er innlagt. Kanskje man kan bli sånn av seroquel. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri nokk av mørket, uansett hvor mye helvette jeg har opplevd, tenker mye på døden. Hele tiden, første tanken når jeg våkner.  Hvordan kom du deg bort fra dette? 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får aldri nokk av mørket, uansett hvor mye helvette jeg har opplevd, tenker mye på døden. Hele tiden, første tanken når jeg våkner.  Hvordan kom du deg bort fra dette? 

Jeg har kommet meg litt etter jeg begynte på medisiner igjen, men mørket ligger og lurer der rundt meg og i meg. Skulle tro medisinen virket nå. 

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor vil du ikke bli bedre? Vil du ha mørket? Jeg og tenker mye på døden for tiden, tror jeg er døden nær. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hvorfor vil du ikke bli bedre? Vil du ha mørket? Jeg og tenker mye på døden for tiden, tror jeg er døden nær. 

Godt spm, jeg aner ikke. Døden er fasinerende, bra du har kommet deg litt bort fra mørket da, medisiner hindrer vel mye av tankekjøret men er ikke bombe sikker

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt spm, jeg aner ikke. Døden er fasinerende, bra du har kommet deg litt bort fra mørket da, medisiner hindrer vel mye av tankekjøret men er ikke bombe sikker

Jeg syns medisiner hjelper litt men ikke nok. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg syns medisiner hjelper litt men ikke nok. 

Hvilken type går du på? Jeg skal av seroquel nå, lurer på hvordan hodet blir. Oioioi. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type går du på? Jeg skal av seroquel nå, lurer på hvordan hodet blir. Oioioi. 

Tar latuda og seroquel og truxal på kvelden. Skal du være helt uten medisiner nå da?

AnonymBruker
Skrevet

Latuda ja, hørt mye om den. Ja! De vet ikke om jeg er bipolar eller har en schizoaffektiv lidelse, men siden jeg har psykoser og tunge deppresjoner startet de å gi meg medisin i frykt om att jeg skulle bli verre. Men det var plaster på såret gitt, 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latuda ja, hørt mye om den. Ja! De vet ikke om jeg er bipolar eller har en schizoaffektiv lidelse, men siden jeg har psykoser og tunge deppresjoner startet de å gi meg medisin i frykt om att jeg skulle bli verre. Men det var plaster på såret gitt, 

Ok. Ja medisiner er jo plaster på såret, det fikser ingenting. Ønsker deg alt godt videre ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Lige så ❤️ hihihih

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...