Gå til innhold

Helt uutholdelig i hjernen

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Vet ikke hva som feiler meg. I over to uker har jeg hatt det helt uutholdelig i hjernemassen. Kjennes ut som noen graver i den med øks, kniv, skje. Prøver kose meg med å se fotballkamp med pappa og venninna hans på bar, men må bare styrte hjem og legge meg nedpå pga hjernen min. Var like før jeg tok taxi fremfor buss, men lite penger, men måtte komme meg hjem raskt. Eneste som hjelper er å ta risperdal så bortkastet å gå ned i dose xeplion. Hva ER dette med hjernen min?

Endret av elina777
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, elina777 skrev:

Vet ikke hva som feiler meg. I over to uker har jeg hatt det helt uutholdelig i hjernemassen. Kjennes ut som noen graver i den med øks, kniv, skje. Prøver kose meg med å se fotballkamp med pappa og venninna hans på bar, men må bare styrte hjem og legge meg nedpå pga hjernen min. Var like før jeg tok taxi fremfor buss, men lite penger, men måtte komme meg hjem raskt. Eneste som hjelper er å ta risperdal så bortkastet å gå ned i dose xeplion. Hva ER dette med hjernen min?

Har du prøvd med lue eller caps? Jeg har hatt hette på meg i hele dag. Så lenge jeg ikke gikk med alliminiumsfolie sa sykepleieren. Men gikk faktisk limt med det på solar plexus en stund, følte meg veldig åpen og sårbar der. 

Skrevet
1 hour ago, elina777 said:

Jeg ville ha snakket med en lege vis ikke du har snakket med en.

Skrevet
På 2.3.2019 den 21.06, stjernestøv skrev:

Har du prøvd med lue eller caps? Jeg har hatt hette på meg i hele dag. Så lenge jeg ikke gikk med alliminiumsfolie sa sykepleieren. Men gikk faktisk limt med det på solar plexus en stund, følte meg veldig åpen og sårbar 

Du har nok rett stjernestøv. Tror caps er tingen, men den må være gul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...