AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Hei, jeg er en kvinne på 27 år, som fikk nettopp tilvist hyperprolaktinemi som bivirkning av Risperdal. Jeg mistet mistet menstruasjonen min innen et år, og trenger en vurdering av tredjepart. Jeg tok blodprøver som viste forhøyet Prolaktinnivå som ligger nesten på 3000. I følge en endrokrinolog mener hun at det er greit å ha disse verdiene og ser ikke indikasjon for at medisinene seponeres, likevel jeg på kontroll om 3 mnd. Legene prøvde å overtale meg å gå uten menstruasjon siden det er vanskelig å finne en annen medisin. Jeg personlig ser på menstruasjon som en naturlig del av kroppen, og vil aldri gå med på noe slikt. Hva syns du som burde bli gjort i denne situasjonen? Anonymkode: 6ea67...552 0 Siter
kupton Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Jeg synes du bør følge spesialistens råd. Det er langt viktigere å holde seg psykisk frisk enn å ha menstruasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.