Gå til innhold

Jeg ønsker ikke å leve lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt tips blir å gjøre slik jeg har gjort. Jeg hadde dine tanker i januar. Men skrev disse inn som melding på pasientsky og dette er en direktelinje mellom deg og fastlege. Jeg ble oppringt av lege som var bekymret fordi hun var ansvarlig dersom jeg gjorde alvor av tankene, men jeg hadde og overdosert med smertestillende. Hun tok imot meg og vi pratet sammen, ble enig om at mine medisiner inkl paraseth ibux skulle oppbevares hos lege..jeg kjører bil og har 1,5 mil en vei til lege. Møter der hver dag for å ta viktige medisiner. Hun har og gitt meg ukentlige samtaler noe hun er pålagt i slike situasjoner. Dette frem til evt Dps kommer inn. På helger får jeg utlevert små doser som ikke kan gjøre skade. Dette er blitt løsningen for min del. Det handler også om tillitt til lege noe som er viktig. Mange leger har opp imot 1500 pasienter på sin liste og derav blir man borte i systemet. Bruk legen ofte i slike situasjoner, da får man en god relasjon. Vær 100 % ærlig og hold ikke noe tilbake. 

Ønsker deg lykke til og husk vi er flere i samme situasjon. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...