Gå til innhold

Kan en henvisning "omadresseres"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis det blir skrevet henvisning til DPS (poliklinikk), og det dukker opp et bedre alternativ (les: noen som er villig til å dosere mer Lamictal 🙈. Jeg har jo styrt veldig med dette. Jeg var kanskje hypoman da  jeg skrev alle brevene, det å faktisk gjøre det var nok litt impulsivt, og stilen bar nok preg av at jeg var litt "høy", men spørsmålene har jo ikke dukket opp nå. Når jeg først har gjort det, vil jeg la meg påvirke av evt. positive svar) i ventetiden, kan henvisningen da evt. videresendes til denne?

Dette ble jo rotete. Spørsmålet drukna i en parantes.

Hvis en henvisning blir sendt til DPS, kan den evt. sendes videre til privatpraktiserende psykiater, hvis man heller vil det?

Må få henvisning før min nåværende slutter, skal dit snart, men det kan jo hende jeg fremdeles får flere svar på mine morsomme brev.

Endret av Villanda
Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Man kan få en åpen henvisning "i handa" og levere hvor du vil selv, gjorde i hvert fall jeg en gang.

Skrevet
41 minutter siden, Villanda skrev:

Hvis det blir skrevet henvisning til DPS (poliklinikk), og det dukker opp et bedre alternativ (les: noen som er villig til å dosere mer Lamictal 🙈. Jeg har jo styrt veldig med dette. Jeg var kanskje hypoman da  jeg skrev alle brevene, det å faktisk gjøre det var nok litt impulsivt, og stilen bar nok preg av at jeg var litt "høy", men spørsmålene har jo ikke dukket opp nå. Når jeg først har gjort det, vil jeg la meg påvirke av evt. positive svar) i ventetiden, kan henvisningen da evt. videresendes til denne?

Dette ble jo rotete. Spørsmålet drukna i en parantes.

Hvis en henvisning blir sendt til DPS, kan den evt. sendes videre til privatpraktiserende psykiater, hvis man heller vil det?

Må få henvisning før min nåværende slutter, skal dit snart, men det kan jo hende jeg fremdeles får flere svar på mine morsomme brev.

Be heller legen din sende samme henvisning til den privatpraktiserende. 

Skrevet
1 time siden, XbellaX skrev:

Be heller legen din sende samme henvisning til den privatpraktiserende. 

Kan man bli henvist to steder for samme sykdom samtidig? 

Har ikke funnet den privatpraktiserende enda (Tror kanskje jeg ikke finner ham)

Skrevet
14 minutter siden, Villanda skrev:

Kan man bli henvist to steder for samme sykdom samtidig? 

Har ikke funnet den privatpraktiserende enda (Tror kanskje jeg ikke finner ham)

Ja, det kan du. 

Skrevet (endret)
28 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, det kan du. 

Ok! Så fint. Da kan jo hun sende til DPS og så kan jeg få med meg en til "Den det måtte gjelde". Men da må jeg nesten tilstå hva jeg har drevet med

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...