Villanda Skrevet 5. mars 2019 Skrevet 5. mars 2019 (endret) enn Kupton og Psykia (som er for dyrt) som er villig til å gi mer enn 600 mg Lamictal? Endret 5. mars 2019 av Villanda 0 Siter
ISW Skrevet 5. mars 2019 Skrevet 5. mars 2019 Er du litt hyper for tiden? Jeg vil tro at når retningslinjene sier at man skal dosere etter serumkonsentrasjon, at det finnes flere som følger disse. 0 Siter
Villanda Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, issomethingwrong skrev: Er du litt hyper for tiden? Jeg vil tro at når retningslinjene sier at man skal dosere etter serumkonsentrasjon, at det finnes flere som følger disse. Trodde egentlig at jeg hadde landa, men.., det bare humper litt på rullebana, har landa, men ikke fått bremset ned HELT, jeg fikk heldigvis ut landingshjula så det ikke ble buklanding. Har det kommet nye retningslinjer nå? Hvilken konsentrasjon står det at man skal sikte mot? Eller kan jo søke, det er norske retningslinjer du tenker på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.