Gå til innhold

Økt suicidal dag 6 på Brintellix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det samme? Lege sa økt selvmordstanker ikke gjelder for voksne over 25 år. Men jeg tenker mere depressivt nå enn før oppstart og det murrer i kroppen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Vidar71 skrev:

Noen som har opplevd det samme? Lege sa økt selvmordstanker ikke gjelder for voksne over 25 år. Men jeg tenker mere depressivt nå enn før oppstart og det murrer i kroppen. 

Er det noe poeng å overvåke deg selv slik dag for dag? Noe variasjon i stemningsleie vil det jo alltid være, enten nye medikamenter eller ikke. 

Anonymkode: 88e1b...8d8

Skrevet

Nra svar fra deg. Melder meg ut av forumet..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å tenke godt etter om den som svarte deg faktisk kan ha et poeng. Det er sårt å få påpekninger, men for din egen del ville jeg forsøkt å gi det en sjanse. 

Anonymkode: 1539a...6c2

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Vidar71 skrev:

Nra svar fra deg. Melder meg ut av forumet..

Ikke bry deg om svarene du har fått. Det er sånn du føler det og du spurte konkret om noe og da bør kun de som har erfaring med det samme eller kupton svare deg. Se bort i fra andre kommentarer. Lykke til videre med Brintellix.

Anonymkode: 9bc7e...2b8

Skrevet

Det er velkjent fra forskning at oppstart med AD kan gi økning av suicidalTANKER. Heldigvis er det ikke økning av suicid i denne perioden, og over tid er det selvsagt beskyttende mot suicid.

Skrevet

Jeg satt og så på Farmen da jeg plitselig fikk for meg å gå ut i garasjen for å henge meg. Derfor spurte jeg. Og lege setter pris på tilbakemelding nettopp fordi denne medisinen har få bivirkninger. Jeg kontaktet legevakt den kvelden dette skjedde. Og jeg har suicidale tanker med flere forsøk men da med medisiner. Så hadde egentlig vært bra om de som bare kommer med oppgulp kan la være å svare. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...