Gå til innhold

Kupton/isw eller andre. Litt engstelig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er er ei voksen dame som ble kraftig forkjøla. Fikk vondt rundt armhulen og litt nedenfor, tenker det er fra lymfene.. Er dette farlig eller kommer det sannsynligvis fra infeksjonen ved forkjølelse? Klarer ikke kjenne noen klumper, bare ømme punkt.. Ble så redd, tenkte på kreft.. Vet dette ikke er psykiatri, men våger meg å spørre allikevel. Vil huske jeg har hatt dette tidligere, men da forsvant det etter en stund.

Takk for svar :)

Anonymkode: 52593...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke så mye om dette, men for meg høres dette ganske normalt ut som en reaksjon på forkjølelse/infeksjon, eller på hostingen som følger med. Dersom det vedvarer over tid kan du jo få legen din til å se på det, men det høres enten ut som lymfeknuter eller stramme muskler for meg :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...