Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg ikke mer. Det siste dagene var en helvete. Fikk så store smerter at jeg tok mye smertestillende. Som hjalp meg å finne litt ro. Angsten er på full fart igjen. Sykepleieren er syk. Ingen samtale igjen. Det var planlagt at vi snakker om videre behandling. Følelser er så sterk at jeg tenker å innlegge meg selv. Kanskje da få jeg bedre hjelp. Er det mulig? Hvordan gå jeg frem? Eller skal jeg gå til fastlegen. Jeg tror jeg orker det ikke mer så lenge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, Betti 11 skrev:

Nå orker jeg ikke mer. Det siste dagene var en helvete. Fikk så store smerter at jeg tok mye smertestillende. Som hjalp meg å finne litt ro. Angsten er på full fart igjen. Sykepleieren er syk. Ingen samtale igjen. Det var planlagt at vi snakker om videre behandling. Følelser er så sterk at jeg tenker å innlegge meg selv. Kanskje da få jeg bedre hjelp. Er det mulig? Hvordan gå jeg frem? Eller skal jeg gå til fastlegen. Jeg tror jeg orker det ikke mer så lenge. 

Hvis du ønsker å bli innlagt, så er vel  fastlegen det beste stedet å begynne. Han/hun kjenner deg bedre enn en tilfeldig legevakt lege.

Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Hvis du ønsker å bli innlagt, så er vel  fastlegen det beste stedet å begynne. Han/hun kjenner deg bedre enn en tilfeldig legevakt lege.

Jeg er redd å få avslag igjen men jeg stoler på fastlegen. Når jeg ikke bli bedre gjør jeg det. 

Skrevet
6 timer siden, Betti 11 skrev:

Du kan ikke legge inn deg selv, - og det er ikke gitt at innleggelse er den beste løsningen heller. Men du bør så avgjort kontakte fastlegen og snakke med ham om hva som kan gjøres for at du skal få det litt bedre. Fastlegen kan blant annet sende ny søknad til dps, men det kan også være til hjelp å ha jevnlige samtaler med fastlegen - i tillegg til sykepleieren - en periode. Prøv å ringe fastlegen tidlig i morgen tidlig, dersom du gjerne vil få snakket med ham før helgen. 

Skrevet
56 minutter siden, frosken skrev:

Du kan ikke legge inn deg selv, - og det er ikke gitt at innleggelse er den beste løsningen heller. Men du bør så avgjort kontakte fastlegen og snakke med ham om hva som kan gjøres for at du skal få det litt bedre. Fastlegen kan blant annet sende ny søknad til dps, men det kan også være til hjelp å ha jevnlige samtaler med fastlegen - i tillegg til sykepleieren - en periode. Prøv å ringe fastlegen tidlig i morgen tidlig, dersom du gjerne vil få snakket med ham før helgen. 

Sykepleieren er syk. Jeg trodde det kunne vente til sykepleieren er tilbake. Nå er det også sobrilmangel. Jeg vil bare være glad igjen. Alt er et ork. Føler at samtaler med sykepleieren ikke virker. Hedigvis er jeg ikke alene hjemme i morgen.

Skrevet
4 timer siden, frosken skrev:

Tusen takk emilie321 og tusen takk frosken. Stakkars fastlege. Han har det så travel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...