AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Finnes ikke Sobril å oppdrive sier apotekene.. Har brukt 30 mg Sobril i ganske lang tid. Kommer jeg å "overleve" å slutte brått? Legen vil ikke gi meg Vival eller Valium pga avhengighetsfaren.. Bruker i tillegg 1,5 stk-7,5 mg Imovane. Pluss litt AP. Vil veldig gjerne ha litt råd angående dette. Anonymkode: 7b964...89b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Litt rart da. Valium og Vival har vel ikke noe spesielt større avhengighetsfare enn Sobril. Anonymkode: 27bd8...280 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Veldig rart at du ikke får vival, mener det er uproft av en lege at du skal seponere all medisin på den måten. Og sobril er vel ikke noe bedre mtp avhengighet. Anonymkode: c8336...0b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Ts her. Kupton er vival en grei erstatning? Og kan den kombineres med Imovane? Hvor mye vival tilsvarer 30 mg Sobril? Kanskje jeg må snakke med legen igjen hvis det er uheldig å slutte brått med sobril? Anonymkode: 7b964...89b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes ikke Sobril å oppdrive sier apotekene.. Har brukt 30 mg Sobril i ganske lang tid. Kommer jeg å "overleve" å slutte brått? Legen vil ikke gi meg Vival eller Valium pga avhengighetsfaren.. Bruker i tillegg 1,5 stk-7,5 mg Imovane. Pluss litt AP. Vil veldig gjerne ha litt råd angående dette. Anonymkode: 7b964...89b Betyr dette at du har problemer knyttet til bruken av imovane eller sobril? I så fall kan det være forståelig at legen er tilbakeholdende med å gi deg vival, men kanskje du kunne få en liten dose en periode. Anonymkode: 92eee...9df 0 Siter
kupton Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Vival er en grei erstatning. Sobril 30 mg tilsvarer 12 mg Vival, men det blir selvsagt ikke mye forskjell om du tar 10 mg eller 15 mg. Den kan kombineres med Imovane. Det skjer ikke annet om du slutter brått med denne dosen Sobril enn at du sannsynligvis får mer angst. Farlig er det ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 12 timer siden, kupton skrev: Vival er en grei erstatning. Sobril 30 mg tilsvarer 12 mg Vival, men det blir selvsagt ikke mye forskjell om du tar 10 mg eller 15 mg. Den kan kombineres med Imovane. Det skjer ikke annet om du slutter brått med denne dosen Sobril enn at du sannsynligvis får mer angst. Farlig er det ikke. Kan du si noe om du synes det er greit at jeg kutter brått? Skjønner at jeg kan få mer angst.. Men tenker litt sånn at dette har være en gylden mulighet å komme ut av Sobrilbruk.. Hva mener du Kupton? Jeg er ganske robust å tåler en utfordring. Anonymkode: 7b964...89b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.