Gå til innhold

Jeg vil dø!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har det litt bedre nå. Det har bare vært så vanskelig hjemme og på skolen over lang tid, og i går så orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg hadde lyst til å ta livet mitt så raskt og enkelt som mulig. Men i stedet, takket være deres råd, så valgte jeg å ringe til hjelpetelefonen. I dag så snakket jeg også med læreren min om hvordan jeg har det. 

 

Anonymkode: bbbac...e36

Det var godt å høre! Jeg har en ungdom på din alder, og syntes det var så trist å lese det du skrev i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har det litt bedre nå. Det har bare vært så vanskelig hjemme og på skolen over lang tid, og i går så orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg hadde lyst til å ta livet mitt så raskt og enkelt som mulig. Men i stedet, takket være deres råd, så valgte jeg å ringe til hjelpetelefonen. I dag så snakket jeg også med læreren min om hvordan jeg har det. 

 

Anonymkode: bbbac...e36

Godt å høre at du har det bedre. Så flott at du greide å snakke med læreren om dette. Fortsett å bruk de rundt som kan hjelpe deg. Ingen greier alt alene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har det litt bedre nå. Det har bare vært så vanskelig hjemme og på skolen over lang tid, og i går så orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg hadde lyst til å ta livet mitt så raskt og enkelt som mulig. Men i stedet, takket være deres råd, så valgte jeg å ringe til hjelpetelefonen. I dag så snakket jeg også med læreren min om hvordan jeg har det. 

 

Anonymkode: bbbac...e36

Godt å høre at du er litt bedre nå. Takk for tilbakemelding, for jeg ble bekymret for deg når jeg leste det. Det er lurt å få det ut og prate om det. Jeg synes at det var fint at du tok det opp i tråden, for du er et menneske og mennesker kan slite og da kan råd hjelpe deg. Viktig å aldri gi opp. For alt kan bli bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har det litt bedre nå. Det har bare vært så vanskelig hjemme og på skolen over lang tid, og i går så orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg hadde lyst til å ta livet mitt så raskt og enkelt som mulig. Men i stedet, takket være deres råd, så valgte jeg å ringe til hjelpetelefonen. I dag så snakket jeg også med læreren min om hvordan jeg har det. 

 

Anonymkode: bbbac...e36

Shit!!!! Du er tøff! Jeg hadde aldri turt å snakke med en lærer om sånt, selv om jeg nok uten tvil burde ha gjort det da jeg var på den alderen. Hadde ikke turt å ringe hjelpetelefonen engang. Det er veldig bra at noen rundt deg vet, så slipper du føle deg så alene når tankene dukker opp. Godt å høre at du har det bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Jeg bare orker ikke mer. Alt føles helt uutholdelig og håpløst. Jeg har ingen rundt meg som jeg kan snakke med. Det er uansett ingen som vil bry seg om hvordan jeg har det.

Anonymkode: bbbac...e36

Hei. Det finnes håp for oss alle. Gjør du som meg på Onsdag. Ring 116117. Da får du prate med en lege. Evt ringer du 113. Har vært i din situasjon. Men det som kan skje er at du får utrolig mye smerter. Og skulle det gå bra mulig leverskade. Ta en telefon og be om hjelp. Jeg er mye eldre enn deg og måtte tross dette be om hjelp av min lege som har henvist til Dps. Det som er viktig er å få god kontakt med en lege eller sykepleier. Du kan og kontakte psykisk helsetjeneste i din kommune. Du finner nr til de på kommunens hjemmeside under psykisk helse og rus. Alt hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Hjalp det for deg å lufte ut tankene her inne? Jeg synes at iblant har det vært til god hjelp for meg om jeg var stressa med noe. Jeg mener at det er fint at man kan få lufte de ut. Men det eneste er at man er veldig sårbar i en slik situasjon og at folk bør ta hensyn til hva de skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 7.3.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke leve lenger.

Gutt, 14

Anonymkode: bbbac...e36

tenk heller på hva kjekt du går glipp av om du dør. da kan dødsønsket forhåpentligvis forsvinne. å dø er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...