AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 (Å dø av spiseforstyrrelse) Hvordan er selve tiden før dødsprossesen ? Hvilken fysiske plager kommer til å oppstå før jeg eventuelt dør. Jeg vil være mest mulig forberedt. Jeg prøver ikke å ta mitt eget liv, jeg bare nekter kroppen mat og den gjør «jobben» for meg… Hvor lang tid tar det for et menneske med bmi 15 å dø ? Jeg vil ikke dø, men jeg kan ikke spise Anonymkode: 6c5cc...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: (Å dø av spiseforstyrrelse) Hvordan er selve tiden før dødsprossesen ? Hvilken fysiske plager kommer til å oppstå før jeg eventuelt dør. Jeg vil være mest mulig forberedt. Jeg prøver ikke å ta mitt eget liv, jeg bare nekter kroppen mat og den gjør «jobben» for meg… Hvor lang tid tar det for et menneske med bmi 15 å dø ? Jeg vil ikke dø, men jeg kan ikke spise Anonymkode: 6c5cc...ab1 Da får du søke hjelp da. Anonymkode: 2245a...17b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du søke hjelp da. Anonymkode: 2245a...17b Er redd for å bli tvangsforet har sykehus skrekk! Anonymkode: 6c5cc...ab1 0 Siter
laban Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er redd for å bli tvangsforet har sykehus skrekk! Anonymkode: 6c5cc...ab1 Du får sondeernæring hvis du fortsetter å nekte, men (kanskje - jeg vet ikke om det finnes noen BMI-grense) ikke hvis du går med på å drikke ernæringsdrikk og spise. Slike drikker kan du kjøpe selv på apoteket, det finnes mange forskjellige. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er selve tiden før dødsprossesen ? Hvilken fysiske plager kommer til å oppstå før jeg eventuelt dør. Du blir veldig svak, til slutt svikter et organ fordi det ikke er noe annet igjen å tære på. Er du "heldig" får du f.eks. nyresvikt mens du sover. Men du kan også sulte langsomt i hjel, og det kan være smertefullt. Det er bl..a. derfor utgamle, svake sykehjemspasienter får morfin når de ikke lenger orker å ta til seg næring og er sengeliggende. De skal slippe å dø i smerter - selv om det går mye fortere når man er gammel og svak fra før. Kontakt noen NÅ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.