AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 Jeg er alvorlig deprimert og har fått beskjed om å kombinere to antidepressiva i tillegg til stemningsstabiliserende, antipsykotika og benzo. I tillegg bruker jeg et bredspektret antibiotikum mot en infekson og vitamintilskudd. Er det ok? Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 Er vel legen din som gir deg medisin? Han har vel ikke gitt deg alt dette hvis det har påvirket hverandre negativt? Antipsykotika og benzo har ingenting med infeksjon å gjøre alene så det går nokk fint, så lenge du ikke ruser deg på alkohol eller andre stimulerende stoffer. Jeg har blandet antipsykotika, alkohol, morfin, benzo, alkohol og amfetamin, kroppen tåler mye til en hvis grad, bare for å sette det på spissen. Anonymkode: 849d4...8d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel legen din som gir deg medisin? Han har vel ikke gitt deg alt dette hvis det har påvirket hverandre negativt? Antipsykotika og benzo har ingenting med infeksjon å gjøre alene så det går nokk fint, så lenge du ikke ruser deg på alkohol eller andre stimulerende stoffer. Jeg har blandet antipsykotika, alkohol, morfin, benzo, alkohol og amfetamin, kroppen tåler mye til en hvis grad, bare for å sette det på spissen. Anonymkode: 849d4...8d5 Det høres betryggende ut. Jeg får bare slå meg til ro med det kanskje. Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 Skrevet 9. mars 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres betryggende ut. Jeg får bare slå meg til ro med det kanskje. Anonymkode: 766e6...9e7 Jeg var hos en kjempeflink psykiater som ga meg dette, men med min angst så hadde det vært godt å få et svar fra kupton. Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
kupton Skrevet 9. mars 2019 Skrevet 9. mars 2019 Høres helt ok ut. Men 100% sikker på interaksjoner kan jeg ikke være når du ikke oppgir medikamentnavn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 Skrevet 9. mars 2019 Medikamentene er Citalopram, Remeron, Seroquel, Sobril, vit D, Lamictal og Doksycyklin. Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 10 timer siden, kupton skrev: Ingen problem 🙂 Takk kupton! Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk kupton! Anonymkode: 766e6...9e7 Er det forresten noe jeg legger på meg av? Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
kupton Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 Ja. Hvis du spiser for mye. Både Remeron og Seroquel kan gi økt matlyst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 20 minutter siden, kupton skrev: Ja. Hvis du spiser for mye. Både Remeron og Seroquel kan gi økt matlyst. Det var som jeg fryktet siden jeg merket suget etter mat raskt etter å ha startet på disse. Det er vel også doseavhengig vil jeg tro? Enda en ting jeg lurer på er at begge de to typene antidepressiva som jeg får ikke har virkning før det har gått noen uker, så de virker uansett ikke nå og det er nå jeg ikke har det bra. Er det derfor jeg skal ta Seroquel og Sobril samtidig innen antidepressivene begynner å virke? Jeg blir veldig trøtt og sløv av å kombinere de to. Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 I tillegg til økt matlyst kan metabolismen påvirkes, slik at man kan legge på seg selv om man ikke spiser mer. Er det riktig forstått at du har blitt satt på alle disse medikamentene samtidig? Er det en psykiater som behandler deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Skrevet 10. mars 2019 18 minutter siden, motorPrøysen skrev: I tillegg til økt matlyst kan metabolismen påvirkes, slik at man kan legge på seg selv om man ikke spiser mer. Er det riktig forstått at du har blitt satt på alle disse medikamentene samtidig? Er det en psykiater som behandler deg? Det verste jeg kan se for meg nå er nettopp å gå opp i vekt. Jeg har blitt satt på alle medisinene samtidig av en psykiater som er veldig god på medisinering. Et par av medikamentene har jeg stått på fra før og et par andre bruker jeg i små doser, men jeg merker uansett veldig sug etter mat. Anonymkode: 766e6...9e7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.