Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja forstår ikke vitsen med å lyge om alt. En sa til og med til meg at han hadde kreft, hadde ikke det. 

Uffda. Det var en grusom trist løgn. 

Jeg har ikke alltid vært sikker på om jeg har blitt holdt for løgn. Men jeg har hatt mistanker. 

Endret av Thebutterfly

Fortsetter under...

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja forstår ikke vitsen med å lyge om alt. En sa til og med til meg at han hadde kreft, hadde ikke det. 

En venn av meg sa også det. 3 år igjen å leve og div ting var fjernet fra kroppen. Hun hadde tom fått parykk tildelt fordi håret «kunne « falle av, jeg så jo fort at det var akkurat maken parykk de solgte på leketøysbutikken. 

Annonse

stjernestøv
10 timer siden, Soletti skrev:

En venn av meg sa også det. 3 år igjen å leve og div ting var fjernet fra kroppen. Hun hadde tom fått parykk tildelt fordi håret «kunne « falle av, jeg så jo fort at det var akkurat maken parykk de solgte på leketøysbutikken. 

Ja hva kan poenget med å si noe sånt være? Sympati?

Thebutterfly
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hva kan poenget med å si noe sånt være? Sympati?

De er syke. Man skal ikke lyve om sånnt. Jeg tror at slike løgner kommer som følge av vanskelige situasjoner og problemer i livet sitt. 

Thebutterfly
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja store problemer. 

Ja virkelig store problemer. Det er ikke sikkert at vedkommende lyver i mål om å være ond , selv om det er en ondsinnet handling. Det kommer nok som oftest av store problemer. Det kan være situasjoner i livet til vedkommende som trigger frem disse dumme påfunnene. Men det er rett og slett helt feil og dumt. Noe vedkommende behøver å innse for sitt eget beste. 

Endret av Thebutterfly
stjernestøv
12 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Ja virkelig store problemer. Det er ikke sikkert at vedkommende lyver i mål om å være ond , selv om det er en ondsinnet handling. Det kommer nok som oftest av store problemer. Det kan være situasjoner i livet til vedkommende som trigger frem disse dumme påfunnene. Men det er rett og slett helt feil og dumt. Noe vedkommende behøver å innse for sitt eget beste. 

Nei det er ikke sikkert personene som lyver om sånt er ond, dum vil jeg kalle det. De vil jo at andre skal bli redd. 

Thebutterfly
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke sikkert personene som lyver om sånt er ond, dum vil jeg kalle det. De vil jo at andre skal bli redd. 

Jeg tror ikke de er dum eller ond men at de sliter med noe som er vanskelig å takle. Og som de ikke føler de makter. Men de må lære seg å håndtere det annerledes og få slutt på alvorlige løgner, også for sin egen del sitt beste. 

Endret av Thebutterfly
stjernestøv
13 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg tror ikke de er dum eller ond men at de sliter med noe som er vanskelig å takle. Og som de ikke føler de makter. Men de må lære seg å håndtere det annerledes og få slutt på alvorlige løgner, også for sin egen del sitt beste. 

Har ikke tro på at de folkene jeg kjenner skal forandre seg. De vil det ikke selv heller, de liker løynene sine. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...