Gå til innhold

Damp.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har tenkt å begynne å dampe igjen, det må vel være bedre enn røyk? Noe må jeg ha. Har bestilt nytt utstyr og væske nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har tenkt å begynne å dampe igjen, det må vel være bedre enn røyk? Noe må jeg ha. 

Må man? Kanskje knaske en gulrott.

Anonymkode: 61727...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man? Kanskje knaske en gulrott.

Anonymkode: 61727...7b7

Ja en gulrot hjelper jo på alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
9 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Det er nok bedre å dampe enn å røyke.

Ja lungene blir vel ikke så svarte med damp. Må bare gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å røyke er ikke noe o.k måte" å ta kverken på seg selv på "nei. Alle har vi vårt tror jeg bare av anfektelser i livet.

Jeg tror sorg og livshendelser og sykdom ofte preger oss så mye mer enn vi tror. Kanskje bare en billig unnskyldning men jeg tror på det med å prøve å forstå seg selv litt også.

Forsøk på et nytt å bedre liv begynnes i morra. Men blir vel " mandagmorrablue". Skal prøve å sove ut all psykose til evig tid denne uke. Bare dumt med denne stadige forkjølelse. Hjelper litt at jeg var på prisras salg og rasket til meg en haug med gardiner som funker bra mot trekk fra vinduene og skjermer bra der jeg sitter å strikker. Plan var å heller strikke enn å røyke. Men alt blir ofte ikke som man tenker og tror.😶

Anonymkode: 1827f...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare dumt med denne stadige forkjølelse.

Røykeslutt vil kanskje bedre den saken også.

Anonymkode: 2b297...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Røykeslutt vil kanskje bedre den saken også.

Anonymkode: 2b297...414

Røykeslutt og en gullrot hjelper mot det meste.

Anonymkode: 61727...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å slutte gir også bedre økonomi. Man skal ikke gjøre mye førenn alt koster i massevis av penger. Så mange gode grunner.😊

Anonymkode: 1827f...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 15.43, stjernestøv skrev:

Har tenkt å begynne å dampe igjen, det må vel være bedre enn røyk? Noe må jeg ha. Har bestilt nytt utstyr og væske nå. 

Hei stjernestøv.

Jeg prøvde å dampe en periode, men følte at jeg dro inn noe av den oljen i lungene. Det føltes ikke bra. Gikk så tilbake til vanlig røyk igjen (som jo heller ikke er bra)  

For 10 uker siden sluttet jeg å røyke (prøver iallefall så godt jeg kan) og samtidig begynte jeg på ny med godtestopp.  Har pga godtestoppen og mye salat + +, greid å gått ned 5 kg på disse ukene. Hardt, men jeg får det til (enn så lenge..)

Røykeslutten har medført at jeg ikke hoster mer, er ikke lenger tett i nesa og kroppen føler seg generelt friskere. Har dessuten fått litt bedre farve i ansiktet. I tillegg holder pengene seg noe lenger i lommeboka. 

Tror du også kan greie dette hvis du blir motivert😊

P.S  Bruker nikotintyggis, det har reddet meg mang en gang

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, emilie321 skrev:

Hei stjernestøv.

Jeg prøvde å dampe en periode, men følte at jeg dro inn noe av den oljen i lungene. Det føltes ikke bra. Gikk så tilbake til vanlig røyk igjen (som jo heller ikke er bra)  

For 10 uker siden sluttet jeg å røyke (prøver iallefall så godt jeg kan) og samtidig begynte jeg på ny med godtestopp.  Har pga godtestoppen og mye salat + +, greid å gått ned 5 kg på disse ukene. Hardt, men jeg får det til (enn så lenge..)

Røykeslutten har medført at jeg ikke hoster mer, er ikke lenger tett i nesa og kroppen føler seg generelt friskere. Har dessuten fått litt bedre farve i ansiktet. I tillegg holder pengene seg noe lenger i lommeboka. 

Tror du også kan greie dette hvis du blir motivert😊

P.S  Bruker nikotintyggis, det har reddet meg mang en gang

Så fint at du har sluttet å røyke og samtidig greid å gå ned i vekt :) 

Prøvde damp før jeg også, fikk væsken inn i munnen og det ble mye styr. Men har nå tenkt å prøve igjen, må jo være noe jeg gjorde feil. Føler jeg må ha noe for å klare det. Har prøvd plaster og nikotintyggis og...den smakte jo dritt. 

Jeg hoster mye jeg også og har vondt i lungene, håper det hjelper å gå over til damp. 

Men all honnør til deg som klarer deg uten noe ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...