Gå til innhold

feil forum

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
Skrevet (endret)

feil forum

Endret av Worrysome plenty
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte av oss burde kanskje vært en tur hos legen og bedt om et behandlingsopplegg eller mere utredning mener du? Eller enkelte av oss har egentlig sagt takk for seg men er her fremdeles på " overtid"? Eller bare data sikkerheten fornemmes velig lite bra og flere personer man treffer i det virkelige liv er her kanskje også og har vært her til og fra en å rekke før deg? Eller kan man ikke lenger ta opp kontroversielle tema? Må man vokte hvert ord? Blir vi bare brukt av andre.? Husker et innlegg om at Egmot forlag hadde gjort endringer og siste fagperson som vi visste sikkert har jo sluttet.

Kanskje er man bare ensom? Eller ikke så lite syk uten noen for en selv kjent diagnose. Jeg mener en diagnose som var usikker for førti år siden er neppe mer sikker i dag vil jeg tro. Medisiner kan gis gror då mye. En tannlege jeg var hos for mangfoldige år siden fortalte at mine medisiner dengang ble brukt mye mot tannlege angst. Lite vet jeg.

Alle kan gjøre feil.  Jeg beklager mine. 

Kanskje fler av oss burde være på flere forum.Men alle har ikke godt nok data. Tror det er derfor.

Anonymkode: 81d6f...530

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte av oss burde kanskje vært en tur hos legen og bedt om et behandlingsopplegg eller mere utredning mener du? Eller enkelte av oss har egentlig sagt takk for seg men er her fremdeles på " overtid"? Eller bare data sikkerheten fornemmes velig lite bra og flere personer man treffer i det virkelige liv er her kanskje også og har vært her til og fra en å rekke før deg? Eller kan man ikke lenger ta opp kontroversielle tema? Må man vokte hvert ord? Blir vi bare brukt av andre.? Husker et innlegg om at Egmot forlag hadde gjort endringer og siste fagperson som vi visste sikkert har jo sluttet.

Kanskje er man bare ensom? Eller ikke så lite syk uten noen for en selv kjent diagnose. Jeg mener en diagnose som var usikker for førti år siden er neppe mer sikker i dag vil jeg tro. Medisiner kan gis gror då mye. En tannlege jeg var hos for mangfoldige år siden fortalte at mine medisiner dengang ble brukt mye mot tannlege angst. Lite vet jeg.

Alle kan gjøre feil.  Jeg beklager mine. 

Kanskje fler av oss burde være på flere forum.Men alle har ikke godt nok data. Tror det er derfor.

Eller kanskje. Jeg tar alt altfor personlig??? Men så kaller jeg meg ingen akademiker heller.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil nok en gang prøve å slutte. Mest da jeg føler jeg ikke har god nok data og opplevet å bli kreditvurdert uten selv å ha foranlediget noe etter eget syn. Gikk til politiet men saken henlagt etter en stund. Fortalte om all type aktivitet elektronisk. Lurer nå på om det var galt. Vi har jo vært inne på det her at enkelte saker er bare mer vanskelige. Godt det også av og til er helsepersonell her. Så mange yrker som bare må være veldig vanskelig. Leste i avisen om kurs om psykisk sykdom også for pårørende.  Skulle ønske sånne ting satses mer på.Skulle vært lenge før.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på om noen av dem som mobbet meg i barndom og ungdom også er her? Sykdom rammer jo alle spesielt med årene.

Vil prøve å si morna.😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer også på om noen av dem som mobbet meg i barndom og ungdom også er her

Det er et lavt antall brukere her sammenliknet med f.eks. Kvinneguiden, og nesten ingen over 60 år. Så det er svært lite sannsynlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...