Gå til innhold

Fremtiden er tegnet opp: Antwerpen er en av flere storbyer i Vest-Europa der den opprinnelige befolkningen nå er i mindretall.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så var det ingen konspirasjon likevel. Demografien avgjør fremtiden. Den største innvandrergruppen i Antwerpen har nordafrikansk opprinnelse. Totalt 53,2 prosent av byens populasjon har nå innvandrerbakgrunn.

Går man til de yngre gruppene, viser tall fra 2015 dette i ulike alderskategorier:

0 – 6 år: 72 prosent

6 – 11 år: 71 prosent

12 – 17 år: 64 prosent

I motsatt ende av skalaen dominerer den opprinnelige befolkningen.

https://fr.express.live/anvers-allochtones/

I Storbritannia tror man at britene blir i mindretall senest i 2060.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-3613682/RIP-Britain-academic-objectivity-Oxford-Professor-DAVID-COLEMAN-one-country-s-population-experts-says-white-Britons-minority-late-2060s-sooner-current-immigration-trends-continue.html

Man antar at etniske nordmenn vil være i mindretall i Oslo og Drammen om få tiår. Frykter du for fremtiden? 

 

Anonymkode: 7ee33...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja spesielt ettersom jeg kanskje tror at skole og utdanningsinstitusjonene ikke er godt nok forberedt. Men kanskje må utviklingen bare ses som resultat av " andre tider". Jeg er veldig usikker på hva som egentlig har skjedd bare meg selv og mine i våre egne liv og hva som er hva. Hva som er årsak og hva som er virkning. Feil og mangler ved helevesen hadde kanskje vært der uansett og meetoo likeså? Veldig vondt å ha det slik. Mener du at der er utspekulerte kriminelle i alle fagområder som står bak eller er det politikerene verk eller bare en samrøre? Dumt spørsmål sikkert men vi har jo også sett reportarser om hva som faktisk har skjedd av brstaliteter senest i Dagbladet i helgen og her trenger man hjelp men det er så vanskelig når man ikke forstår hva konflikten dreiet seg om. Husker min mor som jo opplevet annen verdenskrig så at dette var verre selv ikke fienden dengang drev slik.

Jo jeg frykter veldig utviklingen for alle som kommer etter. Men kan lite gjøre.

Anonymkode: 8a5a0...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kanskje innvandringen er langt mer forberedt enn "vi vanlige " har noen ide om. Man tenker jo sitt en dag som denne.

Anonymkode: 8a5a0...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir ikke noe " herreløst" etter meg iallefall. Jeg lever mens jeg gjør det. Så for fremtida tenke på seg selv.😎

Anonymkode: 8a5a0...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...