Gå til innhold

Gode råd mot forstoppelse i magen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utover å " lirke og lure".....

Anonymkode: 2cdf0...7ca

akutt eller "kronisk"?

Anonymkode: a5c37...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utover å " lirke og lure".....

Anonymkode: 2cdf0...7ca

En god neve svisker eller tørkede aprikoser. Råkost av en revet gulrot og et revet eple om kvelden tømmer magen neste morgen hos meg i alle fall. Magnesiumtilskudd gir gjerne løs mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utover å " lirke og lure".....

Anonymkode: 2cdf0...7ca

Jeg bruker magnesium og har nå begynt med magiro, det er urter og det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig ofte akutt.Jeg spiser mye knekkebrød med fiber men spiser nok for mye annet såsom lapskaus i store mengder i dag og masse ost på knekkebrød. Neste uke  en av dagene skal jeg ha store bakte poteter med litt skinkestrimmel, rømme og agurk.

Har stridd med magen så lenge jeg kan huske. Da helst hard mage eller at jeg ikke klarte å gå på do. Mamma måtte la springen renne for at jeg skulle " få til" å tisse.

Akkurat spist et eple og husker jeg rørte linfrø og sviske  til gamle foreldre men det var for uvant spise  for dem tror jeg. Deres tilstand var jo også en annen.

Anonymkode: 2cdf0...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...