Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om Amerikas president Trumf om man i det hele tatt kan klare å forholde seg til politikk om dagen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes han nå mangler ethvert snev av seriøsitet men enkelte mennesker er visst bare slik.

Anonymkode: ac89e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg synes han er en stor fargeklatt. Han kan ikke beskrives i svart/hvitt.

Han virker noen ganger ekstremt umoden og narsissistisk. Han skyter mye fra hofta og sier mye man ikke forventer av en politiker, for å si det mildt. Dermed er det lett å tro at han er dum, og undervurdere ham.

Han er tøff på en måte som er vanlig i business, men som skremmer vettet av politikere (reiser seg og går fra forhandlingsbordet i Nord-Korea f.eks). Ofte går det ikke på langt nær så ille som ekspertene spår: USA har større vekst enn EU, USA kutter CO2 utslipp mer enn noen andre nasjoner og han har ikke startet noen krig enn så lenge.

Jeg sier ikke at Trump har æren for alt dette, men media og mange ekspertene spådde at jorden omtrent skulle gå under om han ble valgt. Dessuten var de skråsikre på at han aldri ville bli valgt. De må nyansere seg om de ikke skal få et troverdighetsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sosioøkonomiske forskjeller mellom folkegruppene bare øker i styrke fortalte en radiomontasje i NRK dag tidlig. Hudfarge bestemte muligheter for å lykkes med sitt livsprosjekt for ungdommen av i dag. Det er jo bare skremmende å tenke på. Ikke hva jeg har forbundet med Amerika.

Anonymkode: ac89e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Han er en strålende president som blir kritisert i det langtekkelige av den liberale delen av media (som i europa er nesten hele media). Han vant presidentkampen, så da vil amerikanerne ha han som president. I støyen og kritikken om Trump fra norsk presse, ble han ikke levnet noen sjanse for å bli president. Idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man kan av og til lure på hvorfor noen velger yrkene de gjør men kanskje det er skjulte goder .Man vet aldri.

Anonymkode: ac89e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte mennesker er litt mere " vei i vellinga" typen. Kanskje hva verden trenger. Hvem vet. Men veldig rart populariteten hans holder seg slik ettersom jeg skjønner.

Anonymkode: ac89e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...