Gå til innhold

Dørgende stille dager...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med dem?

Anonymkode: adb3b...575

Nyter! Har alt for lite tid til å sitte i all stillhet og lese en bok f.eks. Koser meg på nettet, går en tur med kameraet og ser om jeg ser noen (nye) fugler, ser på tv, baker noe, strikker eller syr - bare koooooser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alt bakt litt. Mye vondt i hodet  og tunge triste tanker så vanskelig å nyte. Nå er det bare oppvasken. Jeg har heldigvis ikke oppvaskmaskin.

Hører radio om det nye nsb navnet " Vy" om jeg oppfattet riktig. Fikk mye assosiasjoner til snakk i gamle dager om nyetablerere i næringslivet " Han eller hun har store vyer" het det ikke sjelden. Mellom linjene lå det at man hadde lite tillit og tro til denne personens planer ofte også av politisk karakter og etter disse folk flest lite realistisk. Rart man ikke har lyttet mer til Språkrådet. Alle håper selvsagt det nye navnet gir de rette assosiasjoner og føringer.

Anonymkode: adb3b...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alt bakt litt. Mye vondt i hodet  og tunge triste tanker så vanskelig å nyte. Nå er det bare oppvasken. Jeg har heldigvis ikke oppvaskmaskin.

Hører radio om det nye nsb navnet " Vy" om jeg oppfattet riktig. Fikk mye assosiasjoner til snakk i gamle dager om nyetablerere i næringslivet " Han eller hun har store vyer" het det ikke sjelden. Mellom linjene lå det at man hadde lite tillit og tro til denne personens planer ofte også av politisk karakter og etter disse folk flest lite realistisk. Rart man ikke har lyttet mer til Språkrådet. Alle håper selvsagt det nye navnet gir de rette assosiasjoner og føringer.

Anonymkode: adb3b...575

Vyer er jo noe som svever av seg selv på  og med vinden  og luftstrømmene så det burde jo ikke bli så dyrt kanskje.😉

Anonymkode: adb3b...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det fungerer å sove bort halve dagen. Da er det kveld før en får sukk for seg.

Anonymkode: 6bbae...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alt bakt litt. Mye vondt i hodet  og tunge triste tanker så vanskelig å nyte. Nå er det bare oppvasken. Jeg har heldigvis ikke oppvaskmaskin.

Hører radio om det nye nsb navnet " Vy" om jeg oppfattet riktig.

Og navneendringen koster heller ikke mer enn bortimot 300 millioner kroner. Sikkert vel anvendte penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
2 timer siden, Lillemus skrev:

Nyter! Har alt for lite tid til å sitte i all stillhet og lese en bok f.eks. Koser meg på nettet, går en tur med kameraet og ser om jeg ser noen (nye) fugler, ser på tv, baker noe, strikker eller syr - bare koooooser meg!

Jeg gjør mye av det samme som deg. Nyter slike dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...