Gå til innhold

Hvis NRK brennpunkt var ett parti, vilket parti ville de være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

At brennpunkt driver kampanjejournalistikk er ikke noe nytt. Drittprogram, som egner seg best som et talerør for det journalistene mener selv. I journalistenes storting har Frp ingen representanter.

Anonymkode: b1d4c...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeiderpartiet selvfølgelig.

ARK.

Anonymkode: fe476...245

Ikke enig, Arbeiderpartiet ville stått for en noe strengere praksis. Litt avhengig av hvem i partiet du spurte.

 

Får vi samme galematias etter kveldens Brennpunkt som i Ameli saken?

 

Maktfolk burde søke jobb i pressen. Det er faen meg de som har mest å si for hvilken retning ett land tar. Men heldigvis så ser folk mindre på lineær tv.

Anonymkode: b1d4c...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et parti man ikke bør utsettes for under noen omstendighet. Håper ikke det finnes.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke TV lenger. Delvis fordi jeg synes det er for dyrt og delvis fordi jeg synes de nå ikke lenger har programmer for " voksen publikum". Kanskje mest det siste.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte har ingen grenser. Hele verden er deres lekegrind synes jeg det helt generelt ofte virker som. Greit å ikke ha noe TV.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte  media gjør bare en slett jobb i dag synes jeg. Kanskje sammenheng med at flere og flere må nå søke statsstøtte hørte jeg på radio.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte  media gjør bare en slett jobb i dag synes jeg. Kanskje sammenheng med at flere og flere må nå søke statsstøtte hørte jeg på radio.

Anonymkode: f647d...202

Rart, for storavisene tjener godt. 

Selv Dagbladet som har "slitt" sånn gjør det ganske så bra.

https://www.proff.no/selskap/dagbladet/oslo/aviser-fagblader-og-tidsskrifter/IGILDDJ0ZDB/

Anonymkode: fe476...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte er kun en stor belastning for andre synes jeg i det NRK . Man blir bare ille beklemt og ikke så lite flau av å høre og og se. Selvfølgelig har man " av knappen" men allikevel ikke akkurat noe å skryte av synes jeg. Gruer for 17 mai og disse høytidsdager hvor maktens tinder står i all sin skrud. Tror ikke jeg er så alene om å føle slik. Men mange tør nok ikke ytre seg.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke mye begeistret for media nei. Belaste fremmede og sakesløse mennesker er hva de kan. Ikke noe vondt ment bare kritikk som jeg tror mange med meg føler i dag.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å flytte hele Marienlyst har de jo også planer om. Bare grufullt. Ingen kommer til å vite hvor noe er.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å flytte hele Marienlyst har de jo også planer om. Bare grufullt. Ingen kommer til å vite hvor noe er.

Anonymkode: f647d...202

Hva i alle dager mener du?

Anonymkode: fe476...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å flytte hele Marienlyst har de jo også planer om. Bare grufullt. Ingen kommer til å vite hvor noe er.

Anonymkode: f647d...202

Hvorfor trenger det å bli så grufullt, det kommer til å være planlagt i detalj?

https://www.nrk.no/flytte-info/

Det har jo vært gjennomført flytting av hovedflyplass og store sykehus uten at verden har gått under, så det er sikkert mulig å flytte NRK også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det bare vil medføre enda mere tull og rot og er ikke noe smart valg. Man burde heller ha flikket litt på hva man har. Ikke sikkert alle trenger fast kontorplass hele tiden. De er vel mye på farta. En ledning til å kople seg på er vel alt de trenger. Lagerplass kan man jo ha annet sted i byen. Det er et viktig historisk bygg som bør ligge der det gjør med den virksomhet bygget var ment for. Enkelte driver kun tull og rot synes jeg.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et viktig historisk bygg som bør ligge der det gjør med den virksomhet bygget var ment for.

Leste du det som står om fredning i flytte-infoen i linken?

NRK er ikke lenger alene om å drive radio-og TV-produksjon. Lokalene kan bli brukt til det formålet selv om de flytter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke det samme. Forstår selvsagt at dette har ikke med meg å gjøre men enkelte er bare gale i disse mediene synes jeg.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte ting velger man bare bort for fremtiden. Penger spart ikke minst.

Anonymkode: f647d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...