Gå til innhold

Waras samboer siktet - en gal, gal verden


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper bare alt blir etterforsket og at hun har mulighet for en forsvarer.

Selvfølgelig blir dette etterforsket, og alle tiltalte får da en forsvarer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ikke sånn ut i radioen. Det har visst med sakstyper å gjøre.

Anonymkode: c259c...5b4

Så klart hun får forsvarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ikke sånn ut i radioen. Det har visst med sakstyper å gjøre.

John Christian Elden skal være forsvarer når han kommer hjem fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Publikum kommer kanskje alle disse personene for nært. Ingens liv er en åpen bok tror jeg.

Godt der er forsvarer.

Anonymkode: c259c...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det blir spennende å se hvilke bevis PST har. Hun har ikke tilstått, og da er det opp til PST å fremskaffe bunnsolide bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
9 minutter siden, Gargamel skrev:

Det blir spennende å se hvilke bevis PST har. Hun har ikke tilstått, og da er det opp til PST å fremskaffe bunnsolide bevis.

Ja, at kameraet var ute av drift er ikke godt nok bevis, men hørte på radioen i sted at de hadde misstanke til henne allerede før den siste saken skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
27 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, at kameraet var ute av drift er ikke godt nok bevis, men hørte på radioen i sted at de hadde misstanke til henne allerede før den siste saken skjedde. 

Vel, det høres ikke lovende ut for PST. Når man først har en teori er det lett å se etter ting som bekrefter teorien.

Samtidig er de så profesjonelle at de ikke bør gå i sånne feller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Vel, det høres ikke lovende ut for PST. Når man først har en teori er det lett å se etter ting som bekrefter teorien.

Samtidig er de så profesjonelle at de ikke bør gå i sånne feller.

I akkurat denne saken bør de ha gode bevis på at det er henne. Uansett utfall så er vel TMW's politiske liv ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, emilie321 skrev:

I akkurat denne saken bør de ha gode bevis på at det er henne. Uansett utfall så er vel TMW's politiske liv ødelagt. 

Hvorfor skal det egentlig? Jeg tror pressen er kjappere til å avskrive politikere enn hva velgerne er. Politiske motstandere, som Marie Simonsen, er kjappe med å si at han er ferdig. Det som teller for ham er hva de på høyresiden mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Hvorfor skal det egentlig? Jeg tror pressen er kjappere til å avskrive politikere enn hva velgerne er. Politiske motstandere, som Marie Simonsen, er kjappe med å si at han er ferdig. Det som teller for ham er hva de på høyresiden mener.

Jeg tenkte opprinnelig at TMW sin politiske karriere ikke nødvendigvis ville bli rammet. Leste imidlertid på fb-siden til samboeren hans i går (noen offentlige innlegg som nå er fjernet), og fant innleggene oppsiktsvekkende. Etter å ha lest disse, som jo TMW må ha visst om, så blir jeg spørrende også til hans vurderingsevne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Gargamel skrev:

Vel, det høres ikke lovende ut for PST. Når man først har en teori er det lett å se etter ting som bekrefter teorien.

Samtidig er de så profesjonelle at de ikke bør gå i sånne feller.

Tror du det er sannsynlig at PST ikke har grunnlag for siktelsen? I så fall ville det ha vært enda mer oppsiktsvekkende enn om samboeren har tent på bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 minutter siden, frosken skrev:

Tror du det er sannsynlig at PST ikke har grunnlag for siktelsen? I så fall ville det ha vært enda mer oppsiktsvekkende enn om samboeren har tent på bilen. 

Usannsynlig, men fullt mulig. Det ville ikke vært *veldig* oppsiktsvekkende i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har også blitt skeptisk til TMW. Han støtter sin samboer 100%. Det er ikke en særlig klok uttalelse. Han bør gå veldig stille i dørene nå og la politiet gjøre jobben sin om han i det hele tatt skal ha noen mulighet for å komme tilbake. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har også blitt skeptisk til TMW. Han støtter sin samboer 100%. Det er ikke en særlig klok uttalelse. Han bør gå veldig stille i dørene nå og la politiet gjøre jobben sin om han i det hele tatt skal ha noen mulighet for å komme tilbake. 

 

De har vært samboere i 25 år og har to barn. En får håpe at hun er viktigere for ham enn hans politiske liv. Jeg synes ikke det taler i mot ham at han støtter sin samboer, selv om det selvfølgelig taler i mot hans videre politiske karriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, manipulativt, men klønete å ikke klare å stoppe etter at PST var på saken. Det er bare for dumt. Det blir litt som om en bankraner har glemt å ta av navneskiltet på brystet. Jeg kan ikke la være å synes synd på sånne.

Hvis hun er skyldig ( noe jeg tror ) så forstår jeg ikke hvorfor du synes synd på henne. 

Dette er langt alvorligere enn bare å være klønete dette her .Det er ondskap av verste sort. 

Hun har ført alle bak lyset. Tenk bare på hva det koster samfunnet å etterforske saken. Penger som kunne vært brukt på fornuftigere ting. 

Og det aller verste er jo hva hun har utsatt ungene sine for. I flere måneder har de måtte leve i frykt for at det skal skje noe med dem selv eller familien. 

Det er en grusom handling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hvis hun er skyldig ( noe jeg tror ) så forstår jeg ikke hvorfor du synes synd på henne. 

Dette er langt alvorligere enn bare å være klønete dette her .Det er ondskap av verste sort. 

Hun har ført alle bak lyset. Tenk bare på hva det koster samfunnet å etterforske saken. Penger som kunne vært brukt på fornuftigere ting. 

Og det aller verste er jo hva hun har utsatt ungene sine for. I flere måneder har de måtte leve i frykt for at det skal skje noe med dem selv eller familien. 

Det er en grusom handling. 

Det er godt mulig jeg mangler en kobling i hodet som mange andre har. For mange er det tydeligvis sånn at hvis noen har gjort noe fryktelig galt så følger det logisk at man ikke skal synes synd på dem. Sånn er det ikke for meg.

Det betyr ikke at jeg er i mot straff. Jeg skjønner jo at hun må få en ganske streng straff hvis hun blir dømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
12 minutter siden, Xtra skrev:

De har vært samboere i 25 år og har to barn. En får håpe at hun er viktigere for ham enn hans politiske liv. Jeg synes ikke det taler i mot ham at han støtter sin samboer, selv om det selvfølgelig taler i mot hans videre politiske karriere.

Hun har latt mann og barn tro med vitende vilje at noen var ute etter å skade dem. 

Min første tanke da jeg leste om saken var at forholdet var ødelagt. Jeg hadde ikke klart å leve videre med min samboer om han hadde utsatt meg for noe slikt. Og i hvert fall ikke hvis han hadde utsatt barna mine for en slik frykt i månedsvis. 

Men at det ikke er enkelt etter 25 år, det forstår jeg og for barnas del er det muligens det beste for dem at han støtter deres mor, men han er justisminister og bør ikke være så kjapp til å konkludere og uttale det offenlig før politiet har gjort jobben sin. 

Huff, for en sak 😢 Jeg håper hun er uskyldig, men tror det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...