Gå til innhold

Jeg gir meg for en stund...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet jeg har skrevet det samme tidligere men er så sjaber om dagen i antagelig noe infeksjon eller influensa at jeg bare må gi opp all deltagelse  i forum  en stund så får jeg se senere. Vil også prøve å kutte ned på all medialesing og lytting og " sykemelde" meg selv inntil videre.

Ønsker dere alt godt med deres situasjon.😊

Anonymkode: 1723e...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg har skrevet det samme tidligere men er så sjaber om dagen i antagelig noe infeksjon eller influensa at jeg bare må gi opp all deltagelse  i forum  en stund så får jeg se senere. Vil også prøve å kutte ned på all medialesing og lytting og " sykemelde" meg selv inntil videre.

Ønsker dere alt godt med deres situasjon.😊

Anonymkode: 1723e...8f4

En pause fra medier tror jeg er bra for oss alle. På gjensyn vennen 😊

Anonymkode: b98c7...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg har skrevet det samme tidligere men er så sjaber om dagen i antagelig noe infeksjon eller influensa at jeg bare må gi opp all deltagelse  i forum  en stund så får jeg se senere. Vil også prøve å kutte ned på all medialesing og lytting og " sykemelde" meg selv inntil videre.

Ønsker dere alt godt med deres situasjon.😊

Anonymkode: 1723e...8f4

Ja ta en pause du og ta vare på deg selv ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg har skrevet det samme tidligere men er så sjaber om dagen i antagelig noe infeksjon eller influensa at jeg bare må gi opp all deltagelse  i forum  en stund så får jeg se senere. Vil også prøve å kutte ned på all medialesing og lytting og " sykemelde" meg selv inntil videre.

Ønsker dere alt godt med deres situasjon.😊

Anonymkode: 1723e...8f4

God bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for all medfølelse gjennom disse årene for min situasjon.😊 Jeg ville bare si at selv om mye jeg har skrevet og gitt uttrykk for kanskje har vært uforståelig og kanskje for utflytende til tider så er ikke jeg et menneske som synes alt er greit jeg heller.

Anonymkode: 1723e...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for all medfølelse gjennom disse årene for min situasjon.😊 Jeg ville bare si at selv om mye jeg har skrevet og gitt uttrykk for kanskje har vært uforståelig og kanskje for utflytende til tider så er ikke jeg et menneske som synes alt er greit jeg heller.

Anonymkode: 1723e...8f4

Selv om du skriver mye uforståelig så er du et godt menneske med hjerte av gull ❤️

Anonymkode: defed...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ikke så sant dessverre. Jeg har vært mye dum i livet  og ikke tatt særlig godt vare på helsa mi og ikke lite naiv i forhold til andre mennesker men har aldri hatt mye andre har hatt som srlvfølge uten at jeg har klaget og sytet  masse over det men jeg har aldri vært noen " dott" som har synes alt var greit. 

Anonymkode: 1723e...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.3.2019 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Takk for all medfølelse gjennom disse årene for min situasjon.😊 Jeg ville bare si at selv om mye jeg har skrevet og gitt uttrykk for kanskje har vært uforståelig og kanskje for utflytende til tider så er ikke jeg et menneske som synes alt er greit jeg heller.

Anonymkode: 1723e...8f4

Har du vært her i flere år? Jeg har lagt merke til deg bare det siste året.

Ønsker deg god bedring og lykke til! :)

Anonymkode: 59eb3...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...