Gå til innhold

Terror og generalisering....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når islamister begår terror, så får vi lange forsvarstaler om att de fleste  muslimer ikke er terrorister osv. Men når høyreekstreme begår terror, da er alle innvandring skeptiske fritt vilt? Eller er det bare noe jeg tror?

 

Har til og med opplevd att folk har knyttet det å stemme FRP som å ha sympati med Breivik.....

 

Likt for likt mener nå jeg.

Anonymkode: 0f308...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle folk har biaser, og ser ting fra sitt ståsted. Mediene er veldig venstrevridde og har derfor biaser som kommer frem i hvilke saker de skriver om og hvordan de vinkler dem

Er derfor jeg har sagt at jeg synes vi bør kreve mangfold og berikelse i avisene, kvoter inn folk fra høyresiden hos aviser som tar imot pressestøtte. 

.... men da blir avisene fort veldig imot berikelse, som de ellers hyller. Og kvotering blir de fort imot selv om de hellers hyller det

 

Fra utsiden er slikt patetisk og lett å gjennomskue. Men det er som det er. Tror tradisjonelle medier dør ut for store deler av befolkningen, og det er synd for hvem vet hvor en ender opp da isstednefor

 

Det jeg stusset mest over på denne saken var at han fremstår som et troll, veldig "edgy" og oppmerksomhetssøkende, tviler litt på at han mener noe av det han sier. MEN dersom en skal tro det han sier, så er han mer en kommunist, enn "høyreekstrem", noe som er veldig interessant ettersom kommunistene i Oslo nå har 9% oppslutning, og kommunist light 10% så total kommunistoppslutning i Oslo i 2019 er 19%...

Men dette virker ikke mediene bekymre seg veldig for, venstresiden er jo de snille vet du :) Selv om historiebøkene forteller en litt annen historie, og også Venezuela etc...

 

Men men

Anonymkode: 54171...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Mennesker som på noe måte har foregått seg mot andre i ord og handling har iallefall ikke krav på noe jobb. De og deres burde fratas jobben.

Anonymkode: 5e7a1...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle som gjør forbrytelser er under all kritikk men ingen mennesker kan ses løsrevet fra sin sammenheng føler jeg. Vi har alle en far eller mor eller en datter eller sønn eller nevø og mange mennesker lever under ekstreme livsbetingelser i en religiøsitet eller moralisme som kanskje støter dem ut i det ytterste mørke. Dette er samfunn hvor fornuftens stemme ikke kommer frem ofte tror jeg. Mange mennesker får ikke skolegang og inkludering og vår tids globale problemer forsterker kanskje bare motsetningene. Vanskelig å ha noe totalt overblikk føler jeg. Det fornuftige er å tenke på kostnadene i dag tror jeg. De enorme kostnadene sånn ulykke skaper. Menneskelige kostnader. Hele verden tenker på alle berørte tror jeg.

Anonymkode: 5e7a1...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...