AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 Jeg har klart å ødelegge noe fint som betydde mye for meg. Jeg vil aldri få det tilbake. Og jeg virkellg hater meg selv for det. Jeg har fortalt meg selv i et døgn hvor ille jeg er og straffet meg selv hardt for det og alt jeg har gjort galt. Jeg har nå blitt veldig sliten av dette. Har forsøkt å få tankene over på andre ting uten å lykkes. Jeg har t o m vært på shopping for å kjøpe meg klær osv til meg selv for å føle meg bedre, men heller ikke det hjalp. Jeg synes ikke jeg fortjener nye ting heller. Helga er så vond. Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å bare legge meg og sove resten av helga. Jeg orker snart ikke mer noen råd? Anonymkode: 91475...55d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 Jeg er i ferd med å gi opp. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 91475...55d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 "Tiden leger alle sår" Gi deg tid til å kjenne på disse følelsene, det er ikke unormalt, det er dessverre sånn det er å være menneske. Vi gjør feil, men vi kan også lære av det å gå videre i livet, eller vi kan velge å synes synd på oss selv. Anonymkode: f62de...a97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.