Gå til innhold

Hvor skal jeg stemme til høsten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har flyttet nylig, men hvor skal jeg stemme til høsten?  Er det der jeg var folkeregistrert 1. des., eller der hvor jeg er nå?

Anonymkode: 65e51...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal stemme der du er folkeregistrert pr. 30. juni i valgåret. Så hvis du allerede har meldt flytting eller gjør det innen da, skal du stemme i din nye bostedskommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Babette skrev:

Du skal stemme der du er folkeregistrert pr. 30. juni i valgåret. Så hvis du allerede har meldt flytting eller gjør det innen da, skal du stemme i din nye bostedskommune.

Takk for svar.

Anonymkode: 65e51...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det stortingsvalg til høsten? 

Anonymkode: 97b2c...c8f

Nei.

Anonymkode: 88f2f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommunevalg. Men hvordan blir det etter så mange sammenslåinger og flyttinger av kommune og fylkesgrenser? Har noenrepresentanter forrang eller mrre uaktuelle nå hvis de da ikke er i partiet sitt lengere oppe? Hvodan blir det? Vi velger vel for " den nye storkommunen" vil jeg tro. Nye konstellasjoner kan ta form mange steder kanskje. Men partiene har laget sine lister mange steder har jeg lest når jeg abonnerte på lokalaviser. Eller ble de endringer mere nedtonet for de som ikke bare syntes det var en fremragende ide etter alt som har vært?

Anonymkode: 5e5e3...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle gamle prioriteringer kan bli sett på med " nye øyne". Mange vil nok ønske at deres lokalsamfunn ble bedre tatt være på tror jeg og så mye og mangt når det gjelder helsespørsmål. Om valget blir som jeg tror da her lokalt.

Anonymkode: 5e5e3...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...