Gå til innhold

Sumaya Jirde Ali kommenterer terrorhandlingen på New Zealand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

Hun er svært opptatt av radikaliseringen av hvite unge menn, men er hun like opptatt av radikaliseringen av brune unge menn? Er hun like opptatt av terrorhandlinger begått av muslimer?

Hun er ellers kjent for en rekke bidrag i den offentlige debatten, f.eks. omtale av hvite som "blendahvite", avslutte debatter hun kommer til kort i med "fuck demokratisk debatt", og sine utspill mot tidligere justisminister Listhaug, "fuck Sylvi Listhaug".

Anonymkode: 1b73f...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun fremstår bare som en idiot. Og en som vil flytte fokus fra den voldelige ideologien islam. 

Hun lever etter "kjærlighetens" religion, og burde snarest flytte til et land som samsvarer med hennes syn på livet. Et land hvor hun kan gå duknakket og være redd for menn. Et land hvor det er straffbart å gå uten tildekking. Et land hvor mannen og guttebarna rår over henne som kone og mor. Et land som forbyr homofili og forfølger, torturerer og dreper homofile. Et land som forfølger, torturerer og dreper dem som ikke vil følge islam. Eksemplene på islams "kjærlighet" er mange.  

Æsj, flytt dit du hører hjemme! :(

Anonymkode: 763a6...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun virker ikke som hun fant opp kruttet. Hun har bare tatt å byttet sinte unge hvite menn inn mot sinte unge muslimer.

 

Tror nok Islamisme har litt flere liv på samvittigheten. Selv om det er like ille når sånne svin som ABB slår til.

Anonymkode: 499c6...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personer som står bak sånne handlinger er blitt helt vanvidd tror jeg bare. Virker som om de tror de eier hele verden med mennesker og det hele. Små barn har bedre grensesetting tror jeg ofte. Det er bare helt forferdelig å tenke på. Jeg er selv bevisst begynt å stenge ute fra mitt eget liv mye av medias oppslag. Det er lov å skjerme seg føler jeg mot ting søn ikke er bra for en å være vitne til og måtte oppleve.

Anonymkode: b2730...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi blir alle bare helt forferdet og helt fortørnet over alt som skjer i dag tror jeg. De som står bak er mennesker som ikke aner rekkevidden av sine handlinger tror jeg. Må være en lidelse de har. En forferdelig sykdom er hva jeg tenker.

Anonymkode: b2730...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man burde " stoppe" mye lenger med alle disse grusomme hendelsene og ta seg av ofrene og deres familie. Prøve å ^lære og forstå" med internasjonalt samarbeid og stoppe kriminelle.

Anonymkode: b2730...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vær klar over at en eldre kvinne fikk en dom fordi hun å komme med stygge kommentarer mot Sumaya på nettet. Så vær forsiktig med hva dere skriver. 

Anonymkode: c54ef...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar over at en eldre kvinne fikk en dom fordi hun å komme med stygge kommentarer mot Sumaya på nettet. Så vær forsiktig med hva dere skriver. 

Anonymkode: c54ef...d22

Det er bare å kalle dette en teaterforestilling, så går det greit.

Anonymkode: 1b73f...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er den minst saklige tråden jeg har lest på lenge, på hele nettet.:wacko:

Anonymkode: 221a5...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎18‎.‎03‎.‎2019 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Hun fremstår bare som en idiot. Og en som vil flytte fokus fra den voldelige ideologien islam. 

Hun lever etter "kjærlighetens" religion, og burde snarest flytte til et land som samsvarer med hennes syn på livet. Et land hvor hun kan gå duknakket og være redd for menn. Et land hvor det er straffbart å gå uten tildekking. Et land hvor mannen og guttebarna rår over henne som kone og mor. Et land som forbyr homofili og forfølger, torturerer og dreper homofile. Et land som forfølger, torturerer og dreper dem som ikke vil følge islam. Eksemplene på islams "kjærlighet" er mange.  

Æsj, flytt dit du hører hjemme! :(

Anonymkode: 763a6...2d3

Har du vurdert å flytte til en øde øy?

Anonymkode: 221a5...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den minst saklige tråden jeg har lest på lenge, på hele nettet.:wacko:

Anonymkode: 221a5...156

Du får få opp sakligheten med noen gode argumenter da.

Anonymkode: 1b73f...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert å flytte til en øde øy?

Anonymkode: 221a5...156

Fordi?

Og synes du selv at dette du kom med her var av saklig karakter?

Anonymkode: 763a6...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...