Gå til innhold

Paracetamol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dødelig dose? Informasjon om det ligger nok ute på nettet, men jeg orker ikke å leite.

Anonymkode: 4f077...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dødelig dose?

Dette er et spørsmål du ikke får svar på her på DOL.

Skrevet

Kjære trådstarter.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Ta kontakt med legevakt på tlf 116 117. Der vil du kunne få akutt hjelp. Evt. ta kontakt med lege i morgen tidlig for å kunne få en oppfølging med dine problemer.

Ann Christin, admin

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg skjönner ikke hvorfor folk stiller sånne spörsmål her. Å finne svar på det krever ikke mye leting. Uansett så er det ingen behagelig död med leversvikt. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg skjönner ikke hvorfor folk stiller sånne spörsmål her. Å finne svar på det krever ikke mye leting. Uansett så er det ingen behagelig död med leversvikt. 

Det er det virkelig ikke, har sett det på jobben min. 

Anonymkode: 798b6...080

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...