Gå til innhold

Se der ja, da var trygda inne på konto


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Deilig med trygd nå, ja. Nå skal jeg gå å kjøpe meg en trygdecola uten sukker.

Anonymkode: 28737...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 trygdecola uten sukker.

Anonymkode: 28737...534

tenor.gif

Anonymkode: 47839...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Har vært å kjøpt grans cola x. Uten sukker. Jeg også. Ekte rabattert generisk cola. smask

 

Bare 4 uker til neste gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42
4 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Har vært å kjøpt grans cola x. Uten sukker. Jeg også. Ekte rabattert generisk cola. smask

 

Bare 4 uker til neste gang også :)

Pleier å kjøpe de jeg også. 4 for 60 er en bra deal. Men kjøper du bare hver 4. uke? 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
17 minutter siden, Anbr42 skrev:

Pleier å kjøpe de jeg også. 4 for 60 er en bra deal. Men kjøper du bare hver 4. uke? 😮

hehe, nei jeg kjøper det hver gang jeg er på rema som er ofte. Drikker alt for mye. Men heldigvis er lett-brus frikjent av objektive studier om farlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

hehe, nei jeg kjøper det hver gang jeg er på rema som er ofte. Drikker alt for mye. Men heldigvis er lett-brus frikjent av objektive studier om farlighet :)

Men det smaker jo virkelig ikke godt. Det er kun ekte vare som gjelder, vil jeg mene.

Anonymkode: 524a9...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det smaker jo virkelig ikke godt. Det er kun ekte vare som gjelder, vil jeg mene.

Anonymkode: 524a9...369

Smaken er som baken. Jeg liker den best av alle cola. Til og med bedre enn pepsi max. Coca cola uten sukker går til nød men da helst bare til mat. Sukkerbrus drikker jeg aldri, det er virkelig vondt etter så mange år uten. 

 

Men en gang for lenge siden hadde jeg nok vært enig med deg ,om coca cola m sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det smaker jo virkelig ikke godt. Det er kun ekte vare som gjelder, vil jeg mene.

Anonymkode: 524a9...369

Joda, colaX er god den (synes Pepsi Max er hakket bedre)

Såkalt ekte vare orker iallefall ikke jeg. Får jo den sukkerlaken i munnen jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det smaker jo virkelig ikke godt. Det er kun ekte vare som gjelder, vil jeg mene.

Anonymkode: 524a9...369

pepsi max er best syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anbr42
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

pepsi max er best syns jeg. 

Pepsi Max er best, uten tvil. Men må gå for det litt rimeligere alternativet heretter. Og da er ikke ColaX det verste. Synes den er god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Anbr42 skrev:

Pepsi Max er best, uten tvil. Men må gå for det litt rimeligere alternativet heretter. Og da er ikke ColaX det verste. Synes den er god. :)

Ok. Har ikke smakt den jeg, må alltid ha pepsi max i hus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har man trumf får man en gratis cola hos spar om man har appen dems. Husker ikke hvilken av colaene det var, men tror det var en av de vanlige med smak.

Anonymkode: e0cf1...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...