Gå til innhold

Leiligheten behøver å pusses opp. Utleieleilighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leier en leilighet. Den er ganske gammel og ikke noe fin. Men det er billig for meg å bo der. 

Jeg mener at denne leiligheten snart bør pusses opp. Og dersom det skjer så regner jeg med at jeg mulig får beskjed om å flytte. Er vel det som er vanlig om leiligheten må pusses opp? 

Noen som vet litt om det? 

 

Anonymkode: 909bc...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ingen automatikk i dette. Jeg vil tro det er mest naturlig å pusse opp mellom leietakere/leieforhold, dersom det er behov. Om hele huset skal renoveres blir det jo annerledes. 

Om det er så slitt at det går ut over trivselen din, kan du jo høre hva utleier tenker i forhold til dette. 

Anonymkode: 39167...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leier en leilighet. Den er ganske gammel og ikke noe fin. Men det er billig for meg å bo der. 

Jeg mener at denne leiligheten snart bør pusses opp. Og dersom det skjer så regner jeg med at jeg mulig får beskjed om å flytte. Er vel det som er vanlig om leiligheten må pusses opp? 

Noen som vet litt om det? 

Anonymkode: 909bc...b80

Om huseier skal renovere helt så er det jo upraktisk om du bor der samtidig kanskje. Vi fikk malt hele leiligheten mens leieboeren bodde der, mulig han var borte en del av tiden, det husker jeg ikke. Om det blir store forbedringer kan du sikkert regne med at husleia blir satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...