Gå til innhold

Prøver hardt å bli gravid! Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i 8 mnd nå. Jeg vet vibhar truffet på eggløsningen hver syklus, altså på 8 eggløsninger. Har mye seks før, under og etter eggløsning. Har tatt el-test som har slått positivt ut(clearblue med smiley), så jeg vet at jeg har el. Jeg har ett barn fra før, min mann har også ett barn fra et tidligere forhold. Jeg er 30 år og han er 35. Jeg vet at det kan ta tid, selv om jeg ble gravid med en gang med forrige mann. Hva kan vi gjøre selv? Er det noen vitaminer/mineraler vi bør ta som virkelig hjelper? Trenger tips og råd! Begynner å bli litt fortvilet da ønsket om et felles barn er svært stort. Tusen takk om noen kan komme med gode tips og råd!

Anonymkode: 9cdee...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det du som fikk ekspertsvar her, før gynekologen sluttet?
https://forum.doktoronline.no/topic/447189-prøver-å-bli-gravid/

 

Det kan være en idé at partneren din sjekker sædkvaliteten, den er ingen konstant størrelse og kan ha endret seg siden sist han fikk barn. Det er en mye enklere test enn å utrede deg.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke meg:-)

Anonymkode: 9cdee...9ac

Jeg sendte svaret for fort ved et uhell, jeg har lagt til litt mer nå. Du kan jo lese hva gynekologen skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar!:) kanskje han skal få sjekket sædkvaliteten sin først da. 

Anonymkode: 9cdee...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...