Gå til innhold

Hvordan er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At en eldre person flere ganger innlagt ved et av landets sykehus i 2017. At der ingen journal finnes.?

Jeg har svaret på min forespørsel svart på hvitt.

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan bare spørre seg selv hvordan det er mulig at sånt skjer. Kvaliteten av den behandling pasientene fikk var da også helt horribel. Veldig rart at sånt går an. Ikke ting man kan kalle helsehjelp å attpåtil ta betalt for. Bare skammelig.

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare veldig rart at stat og kommune som ellers er så oppegående kan betale for sånt. Kontrollen må svikte i alle ledd og hvor er de respektive tilsynsmyndigheter både med arkiver og  det aller viktigste medisinsk kompetanse.? Her er god grunn til å være mere enn obs.

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye der burde vært ordentlige tilsyn med. Virker som om blant annet Riksarkivet svikter sin rolle så totalt. Bare veldig rart at stat om kommune betaler for sånt.

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At en eldre person flere ganger innlagt ved et av landets sykehus i 2017. At der ingen journal finnes.?

Jeg har svaret på min forespørsel svart på hvitt.

Hva står det da? At de bestrider at vedkommende var innlagt der, at de ikke finner journalen, at den nå er et annet sted fordi pasienten er død, eller hva?

Hvis det gjelder en avdød - kan en annen ha vært utpekt som nærmeste pårørende? Det er nærmeste pårørende som har rett til innsyn etter pasientens død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kun at det dessverre ingen journal er på denne personen. En slik standardlapp fra arkivet.

Jeg orker bare ikke å tenke på alt lenger.

 

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg setter alle papirer i disse sakene i permer. Skulle det skje meg noe håper jeg advokaten ser om der er ting som burde vært fulgt opp.

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror faktisk ikke at jeg er så alene om å være opptatt av sånne ting i dag. Alle har sitt tror jeg bare.

Anonymkode: 3e526...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...