Gå til innhold

Ymrs. Mulig lett mani = hypomani??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde liksom bare ett restsymptom fra den oppstemte perioden i kjølevannet av siste depresjonen. Men nå henger flere symptom seg på. Kan nok ha med at jeg et døgn var våken minst 27 timer i strekk.. , på grunn av ytre omstendigheter. Herlig på mange måter, MEN har kommet med en spøk til en kollega som KANSKJE var over streken, jeg har gjort en tabbe som KAN ha stor betydning for livet mitt videre, og jeg får ikke gjort så mye fornuftig fordi jeg bruker for mye tid på en viss aktivitet, hvor det forøvrig er grusomt irriterende at lading må til. 🙈. Det er vel bare å køre på med en HEL Imovane i kveld.

Ymrs er jo ikke til selvutfylling. Når jeg likevel gjorde det kom jeg på 13, akkurat gjennomsnittet i ene kategorien så jeg etterpå..

Endret av Villanda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

YMRS er definitivt ikke for selvutfylling. Du har drevet med dette så lenge nå, at jeg reagerer på at du fortsatt driver med Imovane. Du burde for lengst ha snakket med legen din om AP.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, kupton skrev:

YMRS er definitivt ikke for selvutfylling. Du har drevet med dette så lenge nå, at jeg reagerer på at du fortsatt driver med Imovane. Du burde for lengst ha snakket med legen din om AP.

Drevet ned hva? Svingninger? Bruker jeg for mye Imovane? Siste 30-pakning varte 4 mnd, er det høyt forbruk? Jeg sover bra på de, og oppstemtheten går over når jeg sover. AP sitter meget langt inne. 

Endret av Villanda
Skrevet (endret)
13 minutter siden, kupton skrev:

3 minutter siden, kupton skrev:

"Drevet med" hypomani.

Men hvorfor slutte med Imovane. Brukt det på denne måten over lang tid, og de fungerer. På 7,5 siver jeg hatt en gjennom. På halv kan jeg sovne inn.  Trenger ikke høyere doser og jeg tar ikke oftere og oftere.

Forresten då fungerer jeg i 100 prosent jobb

Sett at lege fyllet ymrs,  betyr mulig lett mani hypomani?

Endret av Villanda
Skrevet
15 minutter siden, kupton skrev:

Det er jo det som var den store tabben da, at jeg røpet noe til legen som jeg frykter fører til at han vil ha meg på AP. jeg vil ikke det!!!! 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Villanda skrev:

Det er jo det som var den store tabben da, at jeg røpet noe til legen som jeg frykter fører til at han vil ha meg på AP. jeg vil ikke det!!!! 

Nå virker du umoden. 

Anonymkode: 34ce3...d0c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...