AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 Tok min siste sobril på mandag. Det går fint uten!!! Hadde et par dager med fryktelig mye angst, men bedre nå. Var det antakeligvis en rett vurdering av legene å ikke gi meg vival eller valium? Anonymkode: bf506...76a 1 Siter
kupton Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 Mange vil nok ha det som deg. Bruke Sobril over tid, grue seg for nedtrapping/avslutning, ikke gjennomføre det pga angst. Men når en blir nødt, går det langt bedre enn en hadde fryktet. Gratulerer, du er fri :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 17 minutter siden, kupton skrev: Mange vil nok ha det som deg. Bruke Sobril over tid, grue seg for nedtrapping/avslutning, ikke gjennomføre det pga angst. Men når en blir nødt, går det langt bedre enn en hadde fryktet. Gratulerer, du er fri 🙂 Tusen takk, kupton. :)) Anonymkode: bf506...76a 0 Siter
ISW Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok min siste sobril på mandag. Det går fint uten!!! Hadde et par dager med fryktelig mye angst, men bedre nå. Var det antakeligvis en rett vurdering av legene å ikke gi meg vival eller valium? Anonymkode: bf506...76a Gratulerer og et eksempel til etterfølgelse. BRA jobbet!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 Ts her. 9 dager helt uten sobril. Og det går kjempebra!! Anonymkode: bf506...76a 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.