Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg er en kvinne  på  24 år og har to barn.

For ca 5 år siden merket jeg at kroppen ble veldig slapp og sliten. Har levd med det siden da og ikke tenkt noe særlig over det.

Men for ca 8 mnd siden ble ting verre.

Jeg er slapp og sliten konstant,kroppen er utrolig tung og bare løfte  en finger er tungt,føles som kroppen er fylt med betong. Jeg har fått ukontrulerte rykkninger i kroppen. Vond hodepine nesten hver  dag. Slitsomt å ha øynene åpne. prikkinger i hele kroppen som er ubehagelige. Skjelvende hender. Veldig mye trøtt men får ikke til å sove. 

Håper på noen innspill  på hva som foråsaker dette.

Anonymkode: 84053...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes du skal gå til legen om du ikke har gjort det, det kan være så enkelt som mangel på noen vitaminer. Det er viktig at alt slikt blir utelukket før man går videre

Anonymkode: dc3b7...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er en kvinne  på  24 år og har to barn.

For ca 5 år siden merket jeg at kroppen ble veldig slapp og sliten. Har levd med det siden da og ikke tenkt noe særlig over det.

Men for ca 8 mnd siden ble ting verre.

Jeg er slapp og sliten konstant,kroppen er utrolig tung og bare løfte  en finger er tungt,føles som kroppen er fylt med betong. Jeg har fått ukontrulerte rykkninger i kroppen. Vond hodepine nesten hver  dag. Slitsomt å ha øynene åpne. prikkinger i hele kroppen som er ubehagelige. Skjelvende hender. Veldig mye trøtt men får ikke til å sove. 

Håper på noen innspill  på hva som foråsaker dette.

Anonymkode: 84053...73e

Har du gått slik i 8 mnd uten å kontakte lege?! Bestill legetime på mandag - om ikke annet så tenk på at du har to barn som trenger en frisk og oppegående mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slapp og sliten konstant,kroppen er utrolig tung og bare løfte  en finger er tungt,føles som kroppen er fylt med betong. Jeg har fått ukontrulerte rykkninger i kroppen. Vond hodepine nesten hver  dag. Slitsomt å ha øynene åpne. prikkinger i hele kroppen som er ubehagelige. Skjelvende hender. Veldig mye trøtt men får ikke til å sove. 

Du kan da ikke ha det sånn i månedsvis når du er så ung og er mamma? Kom deg til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...