Gå til innhold

Kan vannskader lage en spesiell duft?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har noen vannskader på noe treverk i leiligheten. Og det lukter veldig sterk stram lukt fra området. Er det normalt at vannskadet treverk kan dufte en sterk stram lukt? 

Anonymkode: be30f...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen vannskader på noe treverk i leiligheten. Og det lukter veldig sterk stram lukt fra området. Er det normalt at vannskadet treverk kan dufte en sterk stram lukt? 

Anonymkode: be30f...38d

ja, mugg.

Anonymkode: b3a88...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, mugg.

Anonymkode: b3a88...6d9

Da er det mulig det som lukter så giftig i leiligheten her. Hvis jeg tar nesen ned å lukter på det så lukter det gift. 

Anonymkode: be30f...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og det lukter ikke slik duft på noe annet. Kun der vannskadene sitter. 

Anonymkode: be30f...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen vannskader på noe treverk i leiligheten. Og det lukter veldig sterk stram lukt fra området. Er det normalt at vannskadet treverk kan dufte en sterk stram lukt? 

Anonymkode: be30f...38d

Du bør ikke oppholde deg i leiligheten før dette er utbedre, det er direkte helseskadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Lillemus skrev:

Du bør ikke oppholde deg i leiligheten før dette er utbedre, det er direkte helseskadelig.

Det er nok det. Det er en ganske sterk lukt av det. 

Anonymkode: be30f...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...