Gå til innhold

Har så lyst på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, mrxx skrev:

Du kan jo gjette litt:-).....så må du smile litt, du virker litt mutt, du vet at alle er mye penere når de smiler:-)

Ikke flørt med henne, da! Det var JEG som trengte sex! 😂 

Ts.

Anonymkode: b1e45...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, mrxx skrev:

Du kan jo gjette litt:-).....så må du smile litt, du virker litt mutt, du vet at alle er mye penere når de smiler:-)

Tsss. Jeg er ikke mutt i det heletatt, men jeg skjønner at jeg virker mer happy hvis jeg bruker smileys. Jeg er bare ikke en utprega «smiley-person». Ellers er jeg kjempetilfreds med tilværelsen, så jeg smiler mye irl. Mmm, jeg tipper at du er mellom 40 og 50?

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

*for u*

Anonymkode: bb43a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke flørt med henne, da! Det var JEG som trengte sex! 😂 

Ts.

Anonymkode: b1e45...8b1

Haha, i know. Jeg merka at noen trodde at jeg var ts. 

Anonymkode: bb43a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke flørt med henne, da! Det var JEG som trengte sex! 😂 

Ts.

Anonymkode: b1e45...8b1

Jammen, dere bruker ikke nick, kun Anonymbruker og da er det kav umulig å vite hvem vi snakker med. Ett lite nick hadde gjort seg. Nå vet jeg ikke om du er den som trengte sex eller om det var den andre. Det er jo bare din påstand:-) Dette blir det komplette kaos:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, i know. Jeg merka at noen trodde at jeg var ts. 

Anonymkode: bb43a...1c5

Umulig å holde styr på hvem som er hvem når dere ikke bruker nick. Dere bruker samme "nick" alle og det blir det jo bare kaos av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tsss. Jeg er ikke mutt i det heletatt, men jeg skjønner at jeg virker mer happy hvis jeg bruker smileys. Jeg er bare ikke en utprega «smiley-person». Ellers er jeg kjempetilfreds med tilværelsen, så jeg smiler mye irl. Mmm, jeg tipper at du er mellom 40 og 50?

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

*for u*

Anonymkode: bb43a...1c5

Takk for alle smilieyes'ene, nå kan jeg sette dem dit som passer best:-)

Ellers takk for komplimentet🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, mrxx skrev:

Umulig å holde styr på hvem som er hvem når dere ikke bruker nick. Dere bruker samme "nick" alle og det blir det jo bare kaos av. 

Hvis du ser på de anonyme innleggene så har de et nummer helt nederst, de har samme nummer så lenge de er pålogget slik at det er mulig å skille dem, men jeg roter dem sammen jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Lillemus said:

Hvis du ser på de anonyme innleggene så har de et nummer helt nederst, de har samme nummer så lenge de er pålogget slik at det er mulig å skille dem, men jeg roter dem sammen jeg også.

Jeg er klar over det, men jeg husker jo ikke å sjekke det i farten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke flørt med henne, da! Det var JEG som trengte sex! 😂 

Ts.

Anonymkode: b1e45...8b1

Har det blitt noe på deg ennå? Det har ikke gått over?....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, mrxx skrev:

Har det blitt noe på deg ennå? Det har ikke gått over?....hehe

Nei, dårlig med det gitt. Men du melder deg kanskje frivillig for å avhjelpe? 🤭 Pm sendes i så fall snarest til din dol-postkasse 😂 Og er ikke den geografiske avstanden så stor mellom oss, står jeg plutselig på døra di og banker på... naken, kun iført en diger fuskepelskåpe som jeg åpner opp på vidt gap når du lukker opp døra 😂😉

Anonymkode: b1e45...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, dårlig med det gitt. Men du melder deg kanskje frivillig for å avhjelpe? 🤭 Pm sendes i så fall snarest til din dol-postkasse 😂 Og er ikke den geografiske avstanden så stor mellom oss, står jeg plutselig på døra di og banker på... naken, kun iført en diger fuskepelskåpe som jeg åpner opp på vidt gap når du lukker opp døra 😂😉

Anonymkode: b1e45...8b1

Haha, ja det hadde vært noe  å fått på døra, har sett nakne damer mange ganger, men ikke i fuskepelskåpe og heller ikke utenfor døra, så det hadde vært en ny opplevelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, mrxx skrev:

Haha, ja det hadde vært noe  å fått på døra, har sett nakne damer mange ganger, men ikke i fuskepelskåpe og heller ikke utenfor døra, så det hadde vært en ny opplevelse:-)

😂

Anonymkode: b1e45...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
På 24.3.2019 den 19.46, mrxx skrev:

Jammen, dere bruker ikke nick, kun Anonymbruker og da er det kav umulig å vite hvem vi snakker med. Ett lite nick hadde gjort seg. Nå vet jeg ikke om du er den som trengte sex eller om det var den andre. Det er jo bare din påstand:-) Dette blir det komplette kaos:-)

Og umulig å vite hvor mange man avtaler sex med... haha tuller min humor 😂😂😂😂😂

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Kan ihvertfall si : for min del er sex dårlig sammen med en tilfeldig person. Mye bedre å onanere til man finner den rette å satse på. Men enhver må få gjøre som man vil såklart. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎22‎.‎03‎.‎2019 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Men har ingen tilgjengelige i kveld.. what to do?

Anonymkode: b1e45...8b1

Få deg kjæreste. Det er det eneste rådet jeg kan stå inne for. Jeg hadde i alle fall aldri orket å sjekke opp en ny hver gang. (Vet ikke hvordan man gjør det heller, men det er en annen historie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Få deg kjæreste. Det er det eneste rådet jeg kan stå inne for. Jeg hadde i alle fall aldri orket å sjekke opp en ny hver gang. (Vet ikke hvordan man gjør det heller, men det er en annen historie)

Jeg er ikke den som går på byen for å få meg noe, og sjekker ikke ut tilfeldige mannfolk på nett heller. 

Men kjæreste kunne jeg ønske meg såklart. En dag finner jeg kanskje det. 

Anonymkode: b1e45...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Thebutterfly said:

Og umulig å vite hvor mange man avtaler sex med... haha tuller min humor 😂😂😂😂😂

Hehe, ja kanskje det snart er gårdsplassen full av nakne jenter:-) Men bare for å ha sagt det, jeg har ikke avtalt noe altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Thebutterfly said:

Kan ihvertfall si : for min del er sex dårlig sammen med en tilfeldig person. Mye bedre å onanere til man finner den rette å satse på. Men enhver må få gjøre som man vil såklart. 

Joda, men alle er forskjellig. Som jeg sa i mitt første innlegg, så er det mulig å bli kjent med noen på nett først for så å ta det skrittvis videre, så det trenger ikke å være en helt ukjent en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke den som går på byen for å få meg noe, og sjekker ikke ut tilfeldige mannfolk på nett heller. 

Men kjæreste kunne jeg ønske meg såklart. En dag finner jeg kanskje det. 

Anonymkode: b1e45...8b1

På nett så kan du jo bli godt kjent med noen, da kan du bruke så lang tid du vil, før du går videre, til å etter hvert møtes over en kaffekopp på ett offentlig sted. Så det er minst like bra som å treffe noen i RL: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...