Gå til innhold

Voksne kvinner uten barn og "leker" med dukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
På 24.3.2019 den 13.08, stjernestøv skrev:

Uff ja det var jo forderfdelig! :( 

Ja det fins verre saker som vi ser her. Helt forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.3.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Når jeg stod der fikk jeg fornemmelse av at mange i butikken der var av den oppfatning at hadde man ikke barn var det nærmest naturens egen lov at " et slikt behov" oppstod og fikk et eller annet uttrykk eller form. Fikk også følelse at det var mange der lokalt som hadde " tatt den veien" i livet.

Jeg tror nok mange mødre, og kanskje spesielt de litt oppi åra, tenker at det ikke går an å velge et liv uten barn og familie.

Jeg har flere venninner som var barnløse til helt opp mot førtiåra, og de måtte stadig forsvare at de var barnløse overfor både kollegaer, familie - og også tidligere venninner med barn. Ganske sårt for dem, for dette handlet jo mye om at de ikke hadde truffet en mann de ønsket å få barn med, men det var ikke noe de hadde så lyst til å utbrodere til enhver som syns at de kunne stille åpne spørsmål om privatlivet.

Jeg ville imidlertid tatt dem med til lege om de plutselig begynte å tusle rundt med barnevogn med en dukke oppi, og jeg tror ikke de som syns det var plausibelt å stille åpne spørsmål rundt barnløsheten heller ville tenkt at dukke var innafor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...