Gå til innhold

Flere som ikke sover nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anbr42
Skrevet

26 personer har lest tråden min allerede, står det. Hmmm 🤔

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Anbr42 skrev:

26 personer har lest tråden min allerede, står det. Hmmm 🤔

Sikkert mest bots, kan jeg tenke meg.

Anonymkode: 5c7df...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ennå ikke å få til sammenhengende søv nei. Men vet hvor vesentlig det er for all helsespørsmål. Tenker på hvor bestemmende helsa er for ens liv. " litt creepy" å tenke på. Men sier til meg selv  " Groww Up" .

Hørte i nyhetene i går om at norsk forfatterforening hadde hatt møte på Bristol hvor Kjartan Fløgstad hadde meldt seg ut i protest mot at foreningens historien syn ikke var godt nok. Så lite omtalt det har vært i media. Men amerikanere og kunstnere og forfattere er jo veldig spesielle mennesker da. Jeg lokalt i politikken er det forøvrig slett ikke uvanlig med inn og ut meldinger selv av de som har politikken som levebrød. Selv har jeg vært ut og inn av kirken utallige ganger. Det er ting som er mer vanskelig i livet.

Anonymkode: 70b0a...770

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hvordan man rekker ikke over alt i livet.Tror en skjebne man deler med så mange.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på det kjempedyre fugleskremselet jeg kjøpte i fjor og som alt nå er montert og satt ut slik at alle "de søte små tuttlingene" skal komme i veien for grasklipperen. Hvis ikke ny trørkesommer her da.

Tenker på hvordan tid og ressurser så ofte ikke strekker til i livet.😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis teknologien fungerer som antydet på omslaget til fugleskremselet kan med andre ord naboene rundt om vente storinnrykk av fugleunger og reder og reir i alle fasonger  år. Til langt utover høsten hvor de siste finner tuslende på ustøe vinger og hjulpet av hele nabolaget veien til havet.😊

AnonymBruker
Skrevet

Blir det mye tordenvær i år så pakker jeg selvfølgelig fugleskremselet sammen ,men sånt starter i regelen først ute i juli en gang og da er nok værste skjauen  med reder og reir over.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...