AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Hei, Er det noen her som har mistenkt bipolar lidelse, men blitt utredet og funnet ut at det ikke var det likevel? Hva var det da? Jeg kjenner omtrent til hvilke kriterier som gjelder bp etter å ha lest på egenhånd (er ikke lege eller lignende). Men hvordan definerer man hva som IKKE er hypomani/bp? Jeg har hatt noen depresjoner som jeg har blitt behandlet for. Har hatt et par episoder som jeg mistenker kan være (mild) hypomani, men har ikke nevnt det for legen. Det føles mest deilig for min del, uansett hva disse periodene var, så vil jo gjerne oppleve det igjen. Men burde oppturer behandles, om de kun oppleves som positive? Anonymkode: 39d4e...a8a 0 Siter
Janus30 Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 "Har man ikke noe problem, så har man ikke noe problem" 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Så lenge oppturene ikke får negative konsekvenser trenger de ikke behandles. Anonymkode: fd3d7...f13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, Janus30 skrev: "Har man ikke noe problem, så har man ikke noe problem" Haha, du har selvfølgelig rett! Har begynt å gruble så fælt i det siste. Burde nok slutte med det. Anonymkode: 39d4e...a8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge oppturene ikke får negative konsekvenser trenger de ikke behandles. Anonymkode: fd3d7...f13 Ok, takk. Var redd for at det kan eskalere, eller bli verre neste gang om det ikke behandles. Har inntrykk av at det gjelder for depresjon, så kunne jo hende at det gjaldt andre veien også.. Anonymkode: 39d4e...a8a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.