Gjest franklyscarlet Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har pleid å spise mindre, og å gå uten mat til jeg blir uvel, og dermed skjønner at jeg må spise. Har alltid gått ned noen kilo. Ofte får jeg dilla på en matvare, og spiser nesten bare det. F.eks at jeg kun spiser cookies, eller kun spiser boller. Ting jeg ikke pleier å spise ellers. Tipper at det er fordi det enkelt og karbohydratrikt. Denne gangen er jeg til forandring SÅ sulten! Jeg føler meg konstant sulten, og jeg spiser så sjukt fort. Hiver innpå maten, som om jeg var et utsultet villdyr. Hvordan er det for dere andre?☺️ 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 Gikk ned 7 kg for klarte ikke spise. Drakk bare cola og enkelte dager cheeseburger fra McDonald’s, sånne små 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Mister matlysten og går ned noen kilo. Anonymkode: 7688b...c72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.