Gå til innhold

Politikerne og media


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes ofte det er ikke rart alltid å tenke at de er ute etter å kamuflere seg bak "det godes hensikt". Det har alltid vært forskjell på Kong Salomo og Jørgen hattemaker som min far pleide å si. Trist det er i så måte for vi er vel alle "guds barn" og ingen er like. Når fru Hansen på gamlehjemmet sitter og gråter over et trist liv ofte, hvor er media da? Og politikerne?

Er det slik også i våre dager? 

Kjør debatt! 

Anonymkode: 19588...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ofte det er ikke rart alltid å tenke at de er ute etter å kamuflere seg bak "det godes hensikt". Det har alltid vært forskjell på Kong Salomo og Jørgen hattemaker som min far pleide å si. Trist det er i så måte for vi er vel alle "guds barn" og ingen er like. Når fru Hansen på gamlehjemmet sitter og gråter over et trist liv ofte, hvor er media da?

Anonymkode: 19588...a5d

Folk bryr seg ikke om gamle fru Hansen på gamlehjemmet. De vil ha sirkus. Og det får de i bøtter og spann i våre dager.

Anonymkode: db8fc...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte av politikere har bare så altfor mye på samvittigheten tror jeg bare i dag.😑

Anonymkode: 987ad...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ofte det er ikke rart alltid å tenke at de er ute etter å kamuflere seg bak "det godes hensikt". Det har alltid vært forskjell på Kong Salomo og Jørgen hattemaker som min far pleide å si. Trist det er i så måte for vi er vel alle "guds barn" og ingen er like. Når fru Hansen på gamlehjemmet sitter og gråter over et trist liv ofte, hvor er media da? Og politikerne?

Er det slik også i våre dager? 

Kjør debatt! 

Anonymkode: 19588...a5d

Politikere av i dag har bare så i overflod også av personlige problemer tror jeg og har ikke lenger forutsetninger til å gjøre noe for langt mindre forstå Hansens. Et sted de med egen vitende vilje har brakt seg selv tror jeg.  De har selv  sikker jobb og pensjon å se fram på.

Anonymkode: 987ad...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk bryr seg ikke om gamle fru Hansen på gamlehjemmet. De vil ha sirkus. Og det får de i bøtter og spann i våre dager.

Anonymkode: db8fc...dd7

Sirkus og brød. I våre dager får de i hvert fall brød om ikke annet tror jeg bare.

Anonymkode: 19588...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, Anbr42 skrev:

Er det en og samme person som diskuteter med seg selv her, eller? 😅

Noe sånt.

Anonymkode: db8fc...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...