Gå til innhold

Hestekjøtt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det står i Bibelen at ikke skal spise hestekjøtt.  Derfor ble det forbudt å spise hestekjøtt etter at Norge ble kristnet.  Det var ikke uvanlig før og de gamle gudene hadde ikke noe mot det.

Anonymkode: a51cb...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg spiser ikke hestekjøtt, men det er ikke pga religion. Jeg spiste svartpølse før jeg ble gjort oppmerksom på att svartfargen kom fra blod. Er vel ikke verre å spise hest enn ku? Religion gir jeg blanke faen i. Eventyr lar jeg ikke styre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg spiser ikke hestekjøtt, men det er ikke pga religion. Jeg spiste svartpølse før jeg ble gjort oppmerksom på att svartfargen kom fra blod. Er vel ikke verre å spise hest enn ku? Religion gir jeg blanke faen i. Eventyr lar jeg ikke styre meg.

Trodde svartpølsen inneholdt hestekjøtt? Spiste det i " gamle dager "  .

Anonymkode: 5bec3...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man fikk kjøpt dette når jeg vokset opp men tror ingen kjøpte. Hørte kanskje bare med til sortimentet i en i en slakterbutikk som det dengang het. Såsom larvesirup i dag som en fortalte om i en tidligere tråd.

Anonymkode: 23ef4...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde svartpølsen inneholdt hestekjøtt? Spiste det i " gamle dager "  .

Anonymkode: 5bec3...ae7

Joda, den inneholder hest.

Anonymkode: 77945...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, den inneholder hest.

Anonymkode: 77945...2ba

Nå ble jeg litt kvalm.

Anonymkode: 5bec3...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...