Gå til innhold

DOL legges ned den 01-07-19


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 1.4.2019 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om dette? Klarer du deg uten DOL?

Anonymkode: 18590...8a6

Det er mye man bare ikke orker å tenke på synes jeg.

Nå var det visst heldigvis aprilsnarr.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men enkelte mennesker gir seg aldri  før de tar knekken på oss alle tror  jeg. Umulig for dem å tolerere at andre også har noe.

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, men enkelte mennesker gir seg aldri  før de tar knekken på oss alle tror  jeg. Umulig for dem å tolerere at andre også har noe.

Anonymkode: 4ee80...204

Gratulerer med 18 svar i denne tråden. Ny rekord?

Anonymkode: 8e617...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke alt som går i dag rent teknisk kanskje. I såfall slett alt tull jeg står bak fra A til Å. Takk for all forståelse. Jeg går gjennom en veldig vanskelig tid men er sikkert dessverre ikke alene om det. Påsken er ofte tung.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har alle så fullt opp i dag nå foran påsken tror jeg bare.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 1.4.2019 den 15.37, laban skrev:

Ja, derfor svarte jeg slik jeg gjorde.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro lenger jeg. Det er så mye svindel ved alt i dag synes jeg. Det er ikke spydig ment til noen spesiell.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje " man" vil skjerme seg litt for ville og sprø innspill og tanker fra " gærninger" m.fler sånn rett før valgdagen og " innspurten" før kommunevalget setter inn. Kommentarer i etterkant og kanskje skikkelig " blåmandag" for mange av oss. Kanskje "man" bare vil ha det litt stille og nyte en " Indian summer". Se kornet vaier på markene og lure på om klokka skal stilles i oktober igjen.

Det er jo også kommet nye regler for " internettferdsel". Kanskje er det dem som kommer inn i bildet.

Men dere mener fremdeles aprilspøk.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere mener fremdeles aprilspøk.

Ro deg ned nå - når / hvis DOL blir lagt ned, får vi nok beskjed fra administrasjonen, ikke fra en tilfeldig bruker.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje "man" vil skjerme seg litt for ville og sprø innspill og tanker fra "gærninger" m.fler sånn rett før valgdagen og "innspurten" før kommunevalget setter inn.

Politikerne har nok større saker å bekymre seg over enn det som foregår på bittelille DOL.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo men det er mye kritikk som plutselig ligger ute nå. Jeg ser det er gammelt men det er svært alvorlige ting og selv om der er mer kontroll og sikkerhet i systemet kanskje nå så et kanskje ikke alle mennesker like " harhudet" blitt enda. En annen sak er at de som politisk støtter driveren av internettbruk er dem som er flinkest til å avstå selv. Men sånn er det ofte i livet. Men det er jo bare å slutte selv.

Mulig det  kan skyldes at det er svært stor konkurranse på alt i dag. Ikke rart at  vi er så mange mennesker som opplever stor angst og uro av det faktum alene. Forstår mer mange ungdommers " skriverier" og drømmer om å komme seg bort til steder i verden  med mindre jag og mas. Drømte mye om det samme selv som ung. Studere i utlandet. Kanskje Australia. Men ikke alltid " runaway" er hva man trenger mest. Ikke sant.

I dag har jeg slått meg mer til ro med min situasjon og mitt liv. Det er ofte ting i livet man kan gjøre lite fra eller til med. 

Men nå står vi foran påske. Ble minnet om det ved  fasteaksjonen . Vil benytte anledningen en  annen gang til  et bidrag.

Utrolig godt at så mange står på😊

(Beklager veldig alle skrivefeilene men jeg har brukt opp månedens datamengder og da går alt meget tregt.)

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 men jeg har brukt opp månedens datamengder og da går alt meget tregt.)

Anonymkode: 4ee80...204

Får håpe ting endrer seg med 5G mobilnettet som er på vei, om de fortsetter med dette monopol tullet de har med 4G på 5G også så blir det rett og slett for dumt. Håper myndighetene, eller kundene, gir tydelig beskjed med 5G så må de slutte å strupe hastighetene eller databruken slik ellers så får de klare seg uten kunder....

Med 5G får du realistisk sett hastigheter på mobilen din på 1 Gbit/s, dvs 1 GB per 8 sekunder (i de områdene de gidder sette opp disse minitårnene med høy frekvens og lav rekkevidde da.... ). Dersom grensen er på f.eks 10GB i måneden, så har du brukt opp kvota di på 80 sekunder i den farta...  for måneden... Det gir ingen mening og skal de prøve å selge dette håper jeg kundene gir klar beskjed om at det blir for dumt

Men vi får se hva som skjer... vi får se

Anonymkode: 7d03e...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for meget gode og fyldige svar. Det er så veldig mye rart i dag.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De andre er svært komplisert tilgjengelig.Jeg bekymrer meg ikke. Noe annet ville være rart. Det er svikt i alt i dag synes jeg.

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kutter ned på alt i dag i håp om å spare. 

Folk snakkes ikke lenger. I dag skriver de bøker og kronikker. Fir dem med abonnementer.

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje like greit om så var tilfelle med avvikling av DOL. Også denne databruken koster mye kanskje for mange.

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje like greit om så var tilfelle med avvikling av DOL. Også denne databruken koster mye kanskje for mange.

Anonymkode: 4ee80...204

Sist jeg sjekket var det frivillig å være på nettet.

Anonymkode: 18590...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk snakker om så mye forskjellig i dag at det er blitt umulig å følge med på noe synes jeg ofte.

Eller kanskje det bare  er det at fortar seg med årene eller mister sin aktualitet. Også nettet.

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg er så enig. Man trenger ikke delta i alt på den skapte jord.😊

Anonymkode: 4ee80...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje like greit om så var tilfelle med avvikling av DOL. Også denne databruken koster mye kanskje for mange.

Anonymkode: 4ee80...204

De fleste har kablet bredbånd (+evt WiFi) (ikke mobilt) hjemme slik at de kan bruke så mye data de vil, vet ikke om økonomien din takler slike ekstrautgifter men om du får litt penger til overs en gang er det verdt å prøve mye mer behagelig å sitte på en stasjonær(evt bærbar pc) i forhold til å surfe på mobiltelefoner også med uendelig data

Anonymkode: 7d03e...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...