Gå til innhold

Gatwick


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal til London på en konferanse snart fra mandag til onsdag.  Jeg har lyst å dra før helgen og se noe annet enn London.  Norwegian flyr til Gatwick og nå spør jeg om dere kan anbefale et sted utenfor London hvor jeg kan ta buss eller tog fra Gatwick.  Jeg har vært en del ganger i London, men er ikke særlig kjent i området rundt.  Er ikke engang sikker på hvor Gatwick ligger i forhold til London.  Noen som kan hjelpe meg.

Anonymkode: d1af4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til London på en konferanse snart fra mandag til onsdag.  Jeg har lyst å dra før helgen og se noe annet enn London.  Norwegian flyr til Gatwick og nå spør jeg om dere kan anbefale et sted utenfor London hvor jeg kan ta buss eller tog fra Gatwick.  Jeg har vært en del ganger i London, men er ikke særlig kjent i området rundt.  Er ikke engang sikker på hvor Gatwick ligger i forhold til London.  Noen som kan hjelpe meg.

Anonymkode: d1af4...58f

Jeg er ikke veldig kjent, men Gatwick ligger en times tid sør for London. En times tid nordvest for Gatwick og vest for London finner du Windsor, som absolutt er verd et besøk, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg er ikke veldig kjent, men Gatwick ligger en times tid sør for London. En times tid nordvest for Gatwick og vest for London finner du Windsor, som absolutt er verd et besøk, synes jeg.

Takk skal du ha.  Det var kanskje ikke så dumt.  Det er vel noen rojale bygninger der som er verdt å se på.

Anonymkode: d1af4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...