Gå til innhold

Vil ha feber på 2 timer eller oppkast


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bli syk for å droppe trening og droppe skole

Her er det mange foreldre som ikke er interessert i å hjelpe deg med det. Du får si at du har hodepine - eller være voksen nok til å fortelle hva som egentlig plager deg. Det er trolig ikke all verdens hjelp i å slippe unna akkurat i dag, det kommer flere skoledager og flere treninger. Ta en prat med noen, rådgiver eller sosiallærer på skolen for eksempel.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen sjappe svar!?

Det heter kjappe. Som du skjønner, er jeg gammel og pirkete.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42

Et kjapt svar: Ta deg sammen og møt i det minste på skolen! Treninga kan du sikkert droppe ut av for en stund, hvis du trenger det. Men skolen er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mente kjappe ( men jeg har vært en mann og sagt det og alt men moren min og faren min tvinger meg allikevel. ( så jeg må egt bli syk i dag fordi har en prøve imrg har ikke øvd:( 

Anonymkode: b3609...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mente kjappe ( men jeg har vært en mann og sagt det og alt men moren min og faren min tvinger meg allikevel. ( så jeg må egt bli syk i dag fordi har en prøve imrg har ikke øvd:( 

Anonymkode: b3609...033

Prøv å lage en avtale der du går på skolen i dag, men dropper treningen, og i stedet bruker hele ettermiddagen til å forberede deg til prøven. Avtal gjerne med en kamerat at dere skal øve sammen, hvis dere klarer det uten å avspore til morsommere ting hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

True men har hemma foreldre som ikke lar meg gjøre en drit dem er sånn aldri dropp fysiskaktivitet det er sykt viktig

Anonymkode: b3609...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

True men har hemma foreldre som ikke lar meg gjøre en drit dem er sånn aldri dropp fysiskaktivitet det er sykt viktig

Anonymkode: b3609...033

Det stemmer jo, men skolen er også "sykt viktig". Hvis denne prøven er viktig for karakteren din, kan du prøve å forhandle med at du skal gjøre noe aktivt en av de ettermiddagene du ikke har trening (eller i helgen), mot at du får bruke ettermiddagen til å forberede deg. Men da er det "sykt viktig" at du faktisk bruker tiden effektivt, slik at prøven går bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo skole er sykt viktig men liker ikke akkurat ossen foreldrene mine er mot meg alltid

 

 

Anonymkode: b3609...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...