Gå til innhold

Skattemeldingen kommer natt til torsdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det baksmell i år også?

Anonymkode: ee910...ea6

Håper på noen kroner til å betale kredittkortet mitt.....he he:)  Da blir jeg lykkelig og trenger ikke å flytte i hytte i skogen med noen høner som jeg må slakte og plukke selv, for siden å tenne bål for å steke dem sammen med urter og grønnsaker jeg sanker i skogen:D

Anonymkode: cbf19...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å regne på det, men har ikke gjort det denne gangen. Regner med å få igjen litt, men kan få meg en overraskelse 😱

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke regnet på det, men håper å få tilbake en del... Har hatt en noe høy trekkprosent, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

" Too little too much". Jeg er ikke min egen arbeidsgiver nei.  Man må prøve å se fremover.😊😊

Anonymkode: 4289f...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi er så mange dessverre som må klare oss hele livet til ende på bare " en luselønn".

Anonymkode: 4289f...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper selvsagt ikke at jeg får " probblemer" med " ting jeg har gjort" i året som nå er rennt ned i havet med all sin smerte. Det med salg og kjøp av bolig tror jeg er blitt enklere og også for dem som har arvet større summer som så mange gjør visst. Mye er visst blitt mye enklere om det ikke er snakk om titalls millioner da. Men de det gjelder kjenner nok til reglene.  Men alt slikt er nok unntatt fra offentlighet når det ikke gjelder Hansen i gata da.

Anonymkode: 4289f...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, frosken skrev:

Jeg har ikke regnet på det, men håper å få tilbake en del... Har hatt en noe høy trekkprosent, tror jeg. 

Jeg håper på å få tilbake. En i kretsen min har regnet for meg. Og påstår jeg får tilbake men jeg vet ikke om det stemmer. Og er spent på å se når den kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så veldig mange er jo ikke lenger i yrkeslivet i dag. De har mere enn nok med å være hjemme å ta vare på seg selv og familien sin. 

Anonymkode: 4289f...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De siste 10 årene har jeg fått i 18 øre + hvert år på skatten:) Så jeg klager ikke på det:) Men bytter jobb nå i sommer, da kan det nok bli endring i 2020.. :)

Anonymkode: ef1a5...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så veldig mange er jo ikke lenger i yrkeslivet i dag. De har mere enn nok med å være hjemme å ta vare på seg selv og familien sin. 

Pensjonister og trygdemottakere betaler også skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når i natt?

Anonymkode: cbf19...df0

De siste årene har det kommet på Altinn rundt 00.00 i fjor kom det faktisk før midnatt. Det kan være vanskelig å komme inn med en gang. Men rundt midnatt er det det pleier å komme, og den verste køen gir seg kjapt.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg igjen litt over 5000, men har mindre å trekke fra i år, så jeg håper på litt i pluss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er så mange dessverre som må klare oss hele livet til ende på bare " en luselønn".

Anonymkode: 4289f...2f6

Hva er luselønn?

Anonymkode: ee910...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer dette tidlig i natt?  Er det verdt å holde seg våken utover?

Anonymkode: cbf19...df0

Kommer rundt midnatt.

Altinn.no krasjer nok som vanlig, sikkert best å vente til i morgen med sjekke.

Anonymkode: ee910...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sjekket og det var kommet.  Må betale litt tilbake og det var en skuffelse.

Anonymkode: cbf19...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...